9 جاده خراسان رضوی در پی سیلاب مسدود است

 رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: 9 جاده شامل سه جاده بین شهری و 6 راه روستایی در این استان به دنبال سیلاب های اخیر مسدود شده است.

9 جاده خراسان رضوی در پی سیلاب مسدود است

آفتاب نیوز :

یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده «کاشمر به نیشابور» و مسیر چخماق- کله منار در فریمان و جاده درگز به کلات در پی سیلاب و ورود گل و لای به سطح راه مسدود است.

وی بیان کرد: اکنون راه روستایی حسین آباد در فریمان، محور روستای محسن آباد در چناران، راه روستایی تیرگان در شهرستان درگز و جاده روستا های غزل آقل، سوله و فعنه در بخش سرولایت نیشابور و راه روستای چناردهنو در سبزوار به دلیل سیلاب بسته است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش باران موجب لغزندگی سطح جاده ها در شهرستان های کاشمر، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، باخرز، نیشابور، چناران و مشهد شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "9 جاده خراسان رضوی در پی سیلاب مسدود است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "9 جاده خراسان رضوی در پی سیلاب مسدود است"، کلیک کنید.