دوره آموزشی طرح «زنان کارآمد، روستای سرآمد» در یزد اجرا می شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

دوره آموزشی طرح «زنان کارآمد، روستای سرآمد» در یزد اجرا می شود - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار تیتو از برگزاری دوره آموزشی فرآوری محصولات کشاورزی، آموزش نحوه کسب و کارهای اینترنتی در فضای مجازی، ویژه اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در روستای مهرآباد به عنوان محل اجرای پروژه در شهرستان ابرکوه خبر داد.

وی گفت: در این دوره ترویجی، آموزش های لازم در خصوص تکمیل زنجیره ارزش، نحوه تهیه ترشیجات و شوریجات و کمک به ماندگاری بهتر، نحوه خشک کردن سبزیجات بدون تغییر رنگ با بازار پسندی بالا، اصول بازاریابی، چگونگی ایجاد کسب و کارهای اینترنتی و چگونگی نحوه اخذ مجوز مشاغل خانگی به شرکت کنندگان ارایه شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوره آموزشی طرح «زنان کارآمد، روستای سرآمد» در یزد اجرا می شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوره آموزشی طرح «زنان کارآمد، روستای سرآمد» در یزد اجرا می شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.