بوی عطر استیل جنیفر لوپز

دوست داران عطر، رایحه عطر استیل جنیفر لوپز را هیجان انگیز، مست کننده و اعتیادآور توصیف کرده اند که برانگیزاننده قدرتمند احساسات است و تاثیر مثبت و عمیقی در بهبود روابط اجتماعی فرد با مخاطبان خاصش بجا می گذارد.استیل در سال 2003 میلادی از سوی  و در کشور ایالات متحده (خاستگاه برند و محل تولید عطر ایالات متحده آمریکا است) تولید و به بازارهای جهانی عطر معرفی گردید. برند جنیفر لوپز در دسته برندهای سلبریتی قرار می گیرد که مختص افراد مشهور در سطح جهان است؛ این گونه افراد از شهرت و محبوبت بالای خود در راستای تجاری سازی برند خود استفاده کرده و بدین ترتیب تعامل دو سویه ای را با طرفداران برقرار می سازند.

بوی عطر استیل جنیفر لوپز

بر اساس نظر افرادی که از  ادکلن la vita bella  استفاده کرده و نظر خود را در وب سایت ها و فروم های تخصصی بیان کرده اند، رایحه گل یاسمن، چای ارل گری و گل موگه (گل برف) بیش از سایر ترکیبات موجود در این عطر استشمام شده اند.

ماندگاری ادکلن استیل جنیفر لوپز چقدر است؟

با توجه به گروه بویایی گل دار که عطر استیل جنیفر لوپز در آن قرار دارد (ذاتا عطرهای ملایم و ناپایداری هستند) و همچنین بازه قیمتی که آن را در دسته عطرهای مقرون به صرفه قرار داده است، سبب می شود تا در نگاه اول ماندگاری این عطر چندان بالا به نظر نرسد؛ اما استفاده از ترکیبات باکیفیت طبیعی و سنتتیکی سبب شده است تا ماندگاری رایحه عطر استیل شما را شگفت زده کند و این رایحه خوش شما را در نیمی از یک روز همراهی خواهد کرد.

همچنین صلاحدید استاد عطرساز در استفاده از غلظت ادوپرفیوم در ساخت این عطر، عامل مهم دیگری است که پایداری رایحه عطر استیل را به سطح عطرهای بادوام ارتقا داده است.

* ماندگاری رایحه به عوامل زیادی از جمله شیمی پوست، زمان استفاده (روز یا شب)، عوامل فصلی از جمله دما و رطوبت و نیز سطح حساسیت شامه هر فرد وابستگی مستقیم دارد.

* ادوپرفیوم به غلظتی گفته می شود که بین 20 تا 25 درصد از حجم عطر، اسانس خالص باشد.

در چه مناسبت هایی از Still Jennifer Lopez استفاده کنیم؟

استفاده از این عطر جهت شرکت در دورهمی های دوستانه، قرارهای کاری معمول و همچنین تعاملات اجتماعی روزمره (تفریح، مسافرت، خرید و …) توصیه می گردد.

عطر ادکلن استیل جنیفر لوپز برای چه فصلی مناسب است؟

Still Jennifer Lopez با رایحه خنک و شیرین و کمی تلخ خود، عطری مناسب استفاده در هوای ملایم و گرم همچون روزهای بهاری و تابستانی و پاییزی خواهد بود و در صورت استفاده در چنین شرایط آب و هوایی بیشترین میزان رضایت را برای شما به دنبال خواهد داشت.

هرم بویایی ادکلن استیل جنیفر لوپز

ترکیب رایحه های گل دار و میوه ای و چوبی که در اصل ترکیب ظرافت و ملایمت با قدرت و ماندگاری است نویدبخش استشمام رایحه ای افسونگر و سرزنده را می دهد و بوییدن این گونه رایحه های بهشتی، پیام آور شادی و نشاط و سرزندگی مضاعف در طول روز است.

نت های ابتدایی – Top Notes

در نت ابتدایی این عطر رایحه  ملایم و شیرین و کمی تلخ چای ارل گری بسیار محسوس است، به نحوی که در تمام مدت زمان استفاده نیز به خوبی استشمام می شود؛ در ادامه با ورود رایحه خنک و شیرین و ترش پرتقال ماندارین و سیب سبز رایحه نت ابتدایی به تعادل مناسبی می رسد و اضافه شدن رایحه تند و تازه فلفل سفید و رایحه ملایم و خاکی مانند برنج، کامل کننده جذابیت های رایحه این نت خواهد بود؛

نت های میانی – Middle Notes

نت میانی به طور انحصاری در اختیار طیفی از رایحه های گل دار سفید که به طور کلی خنک و شیرین و کمی تلخ هستند قرار دارد؛ جایی که رایحه ملایم و شیرین و کمی تلخ گل یاسمن و گل موگه و فریزیا و شکوفه پرتقال و یاس امین الدوله (پیچ امین الدوله) و گل رز در هم می آمیزند تا رایحه ای اغواگر را پدید آورند؛

سرانجام در نت پایانی، رایحه گرم و شیرین و کمی تلخ کهربا و فلفل سیاه با رایحه ملایم و شیرین و کمی تلخ چوب صندل و زنبق به خوبی در هم می آمیزند و رایحه ملایم و شیرین و کمی تلخ مشک، تنها به عنوان پایدار کننده قوی به این نت اضافه می شود. ماسک مو ویتابلا داخل حمام را بعد از چند دقیقه آبکشی کنید.

آکورد ادکلن استیل جنیفر لوپز

آکورد غالب این عطر رایحه خنک و شیرین و کمی تلخ طیفی از رایحه گل های سفید و شروع آرپژ این عطر، رایحه ملایم و شیرین و کمی تلخ گل یاسمن می باشد.

عطر گرمی چیست

عطر یا اسانس، روایحی هستند که به صورت مایع از شرکت های اسانس سازی وارد بازار ایران می شوند. این اسانس ها از به نوعی کپی برداری نمونه ادکلن های اورجینال هستند و که تعداد فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند. بنابراین در پاسخ به سوال عطر گرمی چیست باید گفت نوعی روغن بویایی ست که انواع نت های روایح را در خود جای داده و در بطری خاصی از شرکت تولید کننده و عرضه کنندگان عطر های گرمی جهت کاهش غلظت و فروش ارایه می شود.

این عطر ها را می توانید در حجم و یا گرم مورد نیاز خود تهیه و خریداری نمایید. جالب است بدانید که اسانس گرمی استیل جنیفر لوپز نیز از پرفروش ترین عطر های گرمی زنانه بوده که در بازار رایحه از شناخته شده ترین ها ست. اسانس گرمی یا عطر گرمی توسط برند های مختلفی تولید می شوند: پارفیوم، کاربونل، مان، لوزی، جنیون آلمان، شارابوت فرانسه، پایان برترند، اس اف ای، آرجویل فرانسه و ایبرشم از جمله کمپانی های عطر سازی هستند که انواع اسانس و روغن عطر را تولید می کنند.

غلظت این اسانس ها بسیار بالا ست و برای استفاده باید انواع عطر گرمی را با مقداری فیکساتور (نوعی الکل عطر که برای کاهش و متعادل کردن غلظت عطر استفاده می شود و پخش بو را افزایش می دهد.) ترکیب نماییم. با افزایش میزان فیکساتور در عطر گرمی (اسانس)، غلظت رایحه به ترکیب به پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن می رسد. غلظت و رایحه عطر استیل جنیفر لوپز لوزی به گونه ای تنظیم و تهیه شده است که ماندگاری و پخش بوی متعادلی را برای شما داشته باشد. در پاسخ به سوال عطر گرمی چیست باید بیان نمود که روغن های عطراگین به وسیله ترکیبات مختلف تبدیل به روایح و ادکلن های گوناگون می شوند. بهترین ضد آفتاب ایتالیایی  را با پرسش از دوستان خود که از ما تهیه کرده اند  میتوانید از ما خریداری کنید.

دلخواه بودن میزان اسانس گرمی و تناسب مناسب با ترکیبات عطری دیگر سبب شده است افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید اسانس گرمی (عطر گرمی) باشند. سایت عطر بهشتی با ارایه انواع عطر گرمی همواره در تلاش بوده است که با کیفیت ترین روایح را با حجم و قیمت مناسب به مشتریان خود ارایه نماید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر استیل جنیفر لوپز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر استیل جنیفر لوپز"، کلیک کنید.