اسناد همکاری میان هییت های عالی رتبه ایران و پاکستان امضا شد

اسناد همکاری میان هییت های عالی رتبه ایران و پاکستان امضا شد

مراسم امضای اسناد همکاری میان هییت های عالی رتبه ایران و پاکستان، در اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تیتو، مراسم امضای اسناد همکاری بین هییت های ایران و پاکستان با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی»، رییس جمهور کشورمان و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان و هییت های عالی رتبه دو کشور در اسلام آباد، برگزار شد.

در این مراسم، «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان در نشست خبری خود با رییس جمهور کشورمان اظهار کرد: می خواهم از تشریف فرمایی برادر گرامی خود آقای رییسی رییس جمهور اسلامی ایران به پاکستان تشکر کنم زیرا چشم ما روشن شد.

وی افزود: گفت وگوهای مفیدی میان ما و رییس جمهوری ایران و هییت همراه صورت گرفت؛ روابط ما 76 سال سابقه دارد و باید گفت که ایران، اولین کشوری بود که در سال 1947 پاکستان ما را به رسمیت شناخت.

نخست وزیر پاکستان ادامه داد: با ایران، در بخش اقتصاد و سرمایه گذاری دوجانبه و انرژی همکاری خواهیم داشت.

در حال تکمیل… 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسناد همکاری میان هییت های عالی رتبه ایران و پاکستان امضا شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسناد همکاری میان هییت های عالی رتبه ایران و پاکستان امضا شد"، کلیک کنید.