رونمایی از ماشین خودران دامپ تراک تولیدی یک شرکت دانش بنیان در سمنان

 رونمایی از ماشین خودران دامپ تراک تولیدی یک شرکت دانش بنیان در سمنان

تیتو/سمنان  در آیینی با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ماشین دامپ تراک تولیدی شرکت دانش بنیان جوانه نرم افزار رونمایی شد.

در این آیین که با حضور جمعی از مسیولین وزارت صمت و اعضای اتاق بازرگانی استان سمنان برگزار شد، این محصول جدید رسما رونمایی شد.

یادگار احمدی مدیرکل صنعت معدن استان در همین ارتباط گفت: این ماشین، برقی و خودران بوده و برای حمل مواد معدنی در مناطق معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان این محصول جدید، تا 50 تن ظرفیت حمل بار دارد.

وی با بیان اینکه استان سمنان از پتانسیل بالایی برخوردار است، افزود: استان سمنان در بخش های صنعت، معدن، خدمات، کشاورزی و گردشگری و…از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است. 

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " رونمایی از ماشین خودران دامپ تراک تولیدی یک شرکت دانش بنیان در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " رونمایی از ماشین خودران دامپ تراک تولیدی یک شرکت دانش بنیان در سمنان"، کلیک کنید.