موانع مشارکت مردم در تولید رفع شود

موانع مشارکت مردم در تولید رفع شود

تیتو/خوزستان فرماندار بهبهان بر ضرورت رفع موانع تولید و مشارکت مردم در اقتصاد تاکید کرد.

سید ولی الله موسوی در گفت و گو با تیتو، اظهار کرد: شعارهایی که مقام معظم رهبری در 13 سال اخیر، برای هر سال نامگذاری کردند عمدتا موضوعات اقتصادی بودند که نشان دهنده تشخیص حکیمانه ایشان در خصوص معضل و مشکل اساسی کشور یعنی بحث اقتصادی و معیشتی است. امسال نیز با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد که پیام روشنی برای مسیولان و مردم دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه و عمل به شعار سال، ادامه داد: تکلیف برای مسیولان مشخص شده است که بسترهای لازم را برای حضور و مشارکت مردم در امور اقتصادی و گسترش تولید فراهم کنند.

فرماندار بهبهان گفت: بنابراین دولت و دستگاه های مرتبط باید موانع بر سر راه تولید و مشارکت مردم در حوزه های خدمات، صنعت، کشاورزی، دامداری و … رفع کنند. این مسایل می تواند از صدور مجوزها تا ارایه تسهیلات و فراهم آوری زیرساخت هایی مانند آب، برق، جاده، گاز و… باشد که باید کمک شود تا مردم در تولید و اقتصاد مشارکت داشته باشند.

موسوی افزود: در این راستا کارگروهی در شهرستان بهبهان تشکیل شده است و در این کارگروه راهکارها، پیشنهادات و نظرات فنی و تخصصی کارشناسان برای مشارکت مردم در تولید و اقتصاد به ویژه در بخش تولید ارایه و بر اساس برنامه کارشناسی، برنامه ریزی لازم با توجه به ظرفیت شهرستان انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت جغرافیایی- اقلیمی و وجود رودخانه های مارون، زهره و خیرآباد در بهبهان، در حوزه های کشاورزی، دامداری و صنایع پایین دستی، برنامه ریزی خواهد شد و مردم در این بخش ها مشاکت اقتصادی خواهند داشت.  

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موانع مشارکت مردم در تولید رفع شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موانع مشارکت مردم در تولید رفع شود"، کلیک کنید.