مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش برگزار می شود/ حضور قزاقستان با کاروان 260 نفری!

مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش برگزار می شود/ حضور قزاقستان با کاروان 260 نفری!

با حل شدن مشکل پرواز تیم های خارجی در رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا، این مسابقات از 31 فروردین در کیش برگزار می شود.

به گزارش تیتو، با برطرف شدن مشکلات مربوط به پرواز تیم های خارجی در رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا، این رقابت ها از 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در کیش برگزار می شود.

طبق اعلام مسیولان فدراسیون بدنسازی، این رقابت ها با حضور نزدیک به 700 ورزشکار داخلی و خارجی در دو بخش مردان و زنان به میزبانی ایران برگزار می شود که از این تعداد حدود 400 ورزشکار از ایران حضور خواهند داشت.

در صورت مهیا بودن شرایط قرار است نزدیک به 12 کشور آسیایی در این رقابت ها حاضر شوند. کشور قزاقستان به عنوان قهرمان جهان با کاروانی بیش از 260 نفر در این رقابت ها شرکت می کند.

همچنین رییس و دبیر فدراسیون جهانی و رییس کمیته مچ اندازی آسیا در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش برگزار می شود/ حضور قزاقستان با کاروان 260 نفری!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش برگزار می شود/ حضور قزاقستان با کاروان 260 نفری!"، کلیک کنید.