به گزارش خبرگزاری تیتو، محمد درخشان افزود: از مهم ترین ویژگی ها و شاخص های برند صنایع نساجی هلال ایران، تاریخ و اصالت این برند در حوزه تولید اقلام امدادی در کنار کیفیت بالای محصولات و به روز رسانی مداوم محصولات تولیدی است. این برند به عنوان یکی از بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همواره در زمان بحران ها یاری رسان هم وطنان عزیز بوده و خواهد بود.
وی ادامه داد: ارتقای جایگاه برند صنایع نساجی هلال ایران نیازمند حمایت های همه جانبه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته و همچنین دولت در راستای شناساندن توانمندی های این برند به کشورهای همسایه جهت صادرات محصولات امدادی است.
درخشان خاطرنشان کرد: با توجه به سیاستگذاری های صورت گرفته توسط اعضای هییت مدیره و مدیرعامل، فروش تمامی محصولات و در کل فعالیت های تجاری شرکت با نگاهی ویژه به بازار آزاد صورت گرفته و تلاش ها به سمت به دست آوردن سهمی ویژه از بازار محصولات امدادی، نخ و انواع پارچه ها است.
وی توضیح داد: از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه بازار و فروش آزاد می توان به انعقاد قرارداد با مجموعه های نظامی جهت تولید انواع چادرهای گروهی 18، 20، 50 و 56 متری، فروش نخ تولید شده در سایت خوانسار و همچنین انواع پارچه های خام و کوت شده این سایت و سایر موارد تولیدی اشاره داشت.
درخشان افزود: همچنین اخیراً برنامه ریزی ها و تلاش های بسیاری در جهت راه اندازی فروشگاه عرضه عمومی محصولات تولیدی و برندهای مطرح داخلی حوزه کمپینگ و کوهستان صورت گرفته که مرحله طراحی و اجرای اولیه آن صورت گرفته، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و پس از طی شدن مراحل تکمیلی در آینده نزدیک شاهد بازگشایی آن خواهیم بود.
وی تصریح کرد: در بحث فروش اینترنتی و مجازی، سایت فروش آنلاین شرکت با برند جدید در انتهای مرحله طراحی قرار داشته و بزودی شاهد افتتاح سایت فروش اینترنتی نیز خواهیم بود و دسترسی مشتریان به محصولات شرکت از هر نقطه ای از کشور به صورت آنلاین بوده و سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران خواهد رسید. در مجموع در تلاشیم که شرایط خریدی راحت را برای مشتریان به ارمغان آوریم.
وی افزود: با توجه به استراتژی جدید شرکت در جهت ورود به عرصه فروش اینترنتی و بازارهای آزاد، نیازسنجی های لازم صورت پذیرفته و برندهای جدیدی در مرحله ثبت هستند و قطعاً معماری برند صورت گرفته در راستای بسترهای جدید فروش ایجاد شده برنامه ریزی و طراحی شده که در آینده ای نزدیک و همزمان با افتتاح فروشگاه و راه اندازی سایت فروش، شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود.
درخشان اظهار کرد: صنایع نساجی هلال ایران با تکیه بر دانش فنی موجود و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، همزمان افزایش ظرفیت تولید خود را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده چادرهای گروهی در ایران، رقابت با سایر تولیدکنندگان را به عنوان زمینه ای برای رشد و پیشرفت خود در نظر گرفته است.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرکت نساجی هلال به دنبال برندسازی است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرکت نساجی هلال به دنبال برندسازی است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.