دستگیری قاتل در کمتر از 2 ساعت

دستگیری قاتل در کمتر از 2 ساعت

به گزارش خبرگزاری تیتو: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه گفتند: در پی وقوع یک فقره قتل در شهر شاوور، عوامل فرماندهی انتظامی شاوور شهرستان کرخه در معیت عوامل پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی در یک عملیات مقتدرانه ومنسجم با هدایت عملیاتی فرماندهی شهرستان قاتل کمتر از 2 ساعت در مخفی گاه خود دستگیر و در بازرسی بدنی آلت قتاله (چاقو) کشف گردید ضمنا متهم به بزه انتسابی معترف گردید.

فرماندهی انتظامی کرخه اعلام کردندکه اسایش مردم در اولویت کار پلیس است و مردم همیشه پلیس را در کنار خود بدانندو برای امنیت و آسایش آنها هیچ تعارفی با متخلفین نداریم و اعلام میکنم کسانی که دنبال برهم زدن آسایش و امنیت مردم باشند مطمین باشند با آنها برخورد قانونی میشود

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاتل در کمتر از 2 ساعت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاتل در کمتر از 2 ساعت"، کلیک کنید.