بارش برف بهاری در محورهای کوهستانی و گردنه های استان همدان

بارش برف بهاری در محورهای کوهستانی و گردنه های استان همدان

تیتو/همدان مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان همدان از بارش برف بهاری و اجرای 900 کیلومتر باند برف روبی و نمک پاشی در محورهای کوهستانی و گردنه های استان خبر داد.

مهرداد آهکی امروز (23 فروردین ماه) گفت: عوامل راهداری استان همدان قبل شروع هر بارندگی با آمادگی کامل در سطح محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان حضور دارند و با پایش کامل راه ها شامل پل ها، آبروها، کنترل سیلاب های احتمالی، رفع آبگرفتگی ها، رفع آب شستگی ها، هدایت آب های سطحی به خارج از سطح جاده و برف روبی و نمک پاشی محورها در صورت لزوم برای جلوگیری از راه بندان در اسرع وقت اقدام می کنند.

️وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته با توجه به بارش شدید باران همراه با کاهش دما در گردنه های اسدآباد، گرین نهاوند، سوباشی کبودرآهنگ، چشمه علی محمد ملایر، گرمک رزن و حتی در برخی محورهای روستایی شاهد بارش برف بودیم که در همین رابطه 900 کیلومتر باند برف روبی و نمک پاشی توسط راهداران در سطح راه های استان انجام شد و در هیچ یک از محورهای مواصلاتی مسدودی نداشتیم.

️به گزارش تیتو به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، آهکی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات عید فطر و شروع موج جدید مسافرت ها، افزود: اکنون تمام محورهای استان همدان باز است و ترافیک نیمه سنگین دارد و این، مستلزم رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، استراحت کافی، رعایت سرعت مطمینه توسط رانندگان است.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش برف بهاری در محورهای کوهستانی و گردنه های استان همدان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش برف بهاری در محورهای کوهستانی و گردنه های استان همدان"، کلیک کنید.