دعوتِ همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

دعوتِ همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از همگان دعوت کرد هنجارهای دینی و اخلاقی را رعایت کنند.

در اطلاعیه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است:

شهروندان گرامی

از دیرباز پوشش و عفاف نزد مردم ایران اهمیتی ستُرگ داشته و ایرانیان نقض هنجارهایِ خود در قلمرو عفاف و حجاب را تاب نیاورده و به اشکال مختلف واکنش نشان داده اند.

عفاف و حجاب همواره برای ایران و ایرانی حایز اهمیت بوده و امر به معروف و نهی از منکر در چارچوبی حکیمانه توصیه شده است.

از طرفی نقضِ ارزش هایِ ملی و مذهبی مربوط به پدیده پوشش، مورد نکوهش قاطبه شهروندان است.

“به همین سبب فرماندهی انتظامی، ضمنِ دعوتِ همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی با هرگونه اَعمالِ ناهنجار و ضد ارزش هایِ جامعه که توسطِ افرادی معدود و هنجار گریز صورت می گیرد برابر قانون با جدیت برخورد خواهد کرد”.

از آنان انتظار می رود ضمن رعایت هنجارهای ایرانی- اسلامی از جمله عفاف و حجاب از هر نوع رفتاری که مطلوب جامعه نیست بپرهیزند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوتِ همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوتِ همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.