فیلم | تاج 6 اکوسیستم بر سر اقتصاد ایران

فیلم | تاج 6 اکوسیستم بر سر اقتصاد ایران

رهبر انقلاب اسلامی با بینش ژرف و دوراندیشانه خویش، این بار در شعار سال، مشارکت مردم برای تحقق واقعی جهش تولید را ضروری برشمرده اند که باید 6 اکوسیستم بر سر اقتصاد ایران خودنمایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتو، اقتصاد ایران در شرایطی که هنوز تا دستیابی به نقطه ایده آل فاصله زیادی دارد امام خامنه ای با بینش ژرف و دوراندیشانه خویش، این بار مشارکت مردم برای تحقق واقعی جهش تولید را ضروری برشمرده اند که باید 6 اکوسیستم بر سر اقتصاد ایران خودنمایی کند.

در ویدیوی زیر تشریح این اکوسیستم ها و ضرورت تبیین راه هکارهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را از زبان عباس علوی راد عضو انجمن اقتصاددانان ایران و هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با تیتو ببینید و بشنوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم | تاج 6 اکوسیستم بر سر اقتصاد ایران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم | تاج 6 اکوسیستم بر سر اقتصاد ایران"، کلیک کنید.