هوشیاری ماموران پلیس راه کرمان مانع از بروز حادثه مرگبارشد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

هوشیاری ماموران پلیس راه کرمان مانع از بروز حادثه مرگبارشد - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، سرهنگ علی رضایی، عصر چهارشنبه در تشریح این ماجرا گفت: صبح روز چهارشنبه یکم فروردین ماه، ماموران گشت پلیس راه شمال کرمان در ساعات اولیه صبح حین گشت زنی در محور رفسنجان به انار متوجه می شوند راننده یک دستگاه تریلر تعادل خود را از دست داده به صورت غیر عادی در حال رانندگی می باشد.

وی افزود: بر همین اساس تیم گشت با استفاده از آژیر خودرو راننده را از خواب بیدار و متوقف می کنند که این اقدام مامورین پلیس راه مانع از بروز حادثه مرگبار شد.

وی در پایان از رانندگان خواست: از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به صورت جدی خودداری تا انشاالله شاهد کاهش حوادث رانندگی در سطح راه های استان باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوشیاری ماموران پلیس راه کرمان مانع از بروز حادثه مرگبارشد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوشیاری ماموران پلیس راه کرمان مانع از بروز حادثه مرگبارشد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.