لزوم ارایه گزارش شهرداری از ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت

لزوم ارایه گزارش شهرداری از ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت

عضو شورای شهر تهران بر لزوم ارایه گزارش از ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش تیتو، سوده نجفی در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از نکات مدنظر شورا ساماندهی معتادان متجاهر بود، گفت: به نظر می رسد این موضوع از اولویت شهرداری خارج شده و کماکان شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر هستیم و شهروندان نسبت به این موضوع گلایه و انتقاد دارند.

وی افزود: ما خواستار ارایه گزارشی از سوی معاونت مربوطه در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر شدیم اما توجهی به این موضوع نشد؛ لذا از شهردار تهران به عنوان دستیار رییس جمهور در ساماندهی آسیب های اجتماعی درخواست می کنیم که گزارشی از ساماندهی معتادان متجاهر ارایه دهد.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم ارایه گزارش شهرداری از ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم ارایه گزارش شهرداری از ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت"، کلیک کنید.