تیم آینده سازان در اردبیل تنها است/همراهی مسوولان قوت قلب تیم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

تیم آینده سازان در اردبیل تنها است/همراهی مسوولان قوت قلب تیم - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، صابر اسدی عصر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل، اظهار کرد: ما قدردان سرمایه گذار بی ادعای تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هستیم که تنها با هدف ارتقای ورزش فوتبال این استان و کمک به جوانان برای نشان دادن استعدادهای خود در این بخش وارد شده و با صرف میلیاردها تومان سعی دارد تا به اعتلای فوتبال اردبیل کمک کند.

وی تصریح کرد: مسیولان شهر حتی در زمان بارش برف، هزینه برف روبی ورزشگاه را که بیش از 50 میلیون تومان بود، از ما دریافت کردند و ما به دلیل نبود امکانات مجبور شدیم به آستارا سفر روزانه ای را انجام داده و تمرینات تیم را در هوای سرد و برف تداوم ببخشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده سازان اردبیل گفت: ما قرار است 27 اسفند یک بازی بعد افطار را در زیر نور برگزار کنیم ولی امکانات باشگاه تختی جوابگو نیست و امیدواریم هر چه سریع تر تکلیف تامین نور در این ورزشگاه تعیین شده تا مجبور نباشیم تا به آستارا و یا تبریز رفته و بازی خود را در آنجا انجام دهیم.

اسدی افزود: مسیولان ما تنها در گفتار و سخن پهلوان بوده ولی در عمل هیچ حمایتی را از فوتبال و ورزش این استان انجام نمی دهند و ما کمترین مساعدت را از مسیولان در رده های مختلف شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تنها خوابگاه سرعین و برخی دیگر از امکانات در اختیار این تیم قرار گرفته در حالی که ورزشگاه های مجهزی در دانشگاه محقق اردبیلی و کارگران وجود دارد که ما در استفاده از آنها بی بهره هستیم.

اسدی اضافه کرد: این تیم در وسط میدان تنها است در حالی که شکل گیری همین باشگاه برای ده ها نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و فرصت نشاط اجتماعی و حضور جوانان را در فضای سالم ورزشی مهیا کرده است.

وی با ابراز تاسف از غفلت مسیولان در بها دادن به ورزش و اختصاص زمین برای احداث مجموعه های مجهز ورزشی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی بیان کرد: معلوم نیست مسیولان دنبال کدام سیاست و برنامه هایی هستند که سرگرمی و نشاط جوانان را رها کرده و هر روز بر آسیب های اجتماعی افزوده می شود در حالی که با تقویت ورزش و ایجاد رغبت در حوزه فوتبال می توان بسیاری از جوانان را جذب این فضاهای سالم و مفرح کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیم آینده سازان در اردبیل تنها است/همراهی مسوولان قوت قلب تیم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیم آینده سازان در اردبیل تنها است/همراهی مسوولان قوت قلب تیم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.