آمار مشارکت مردم خراسان رضوی از یک میلیون و 700 هزار نفر گذشت

آمار مشارکت مردم خراسان رضوی از یک میلیون و 700 هزار نفر گذشت

مسیول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: حوالی ساعت 18 و 45 دقیقه، آمار مشارکت مردم استان خراسان رضوی در انتخابات از یک میلیون و 700 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری تیتو؛ کمال سروی ها، مسیول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی در رابطه با آخرین آمار از حضور مردم پای صندوق های رای اظهار کرد: چند دقیقه قبل و حوالی ساعت 18 و 45 دقیقه، آمار مشارکت مردم استان خراسان رضوی در انتخابات از یک میلیون و 700 هزار نفر عبور کرد.

وی افزود: این آمار در حالی است که مشارکت مردم نسبت به دوره های قبل، افزایش داشته است.

مسیول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: در انتخابات قبلی در مشهد، کل آمار مشارکت حدود 730 هزار نفر بوده است در حالی که اکنون با اینکه فرصت اخذ رای همچنان باقی است از این آمار عبور کرده ایم و طبق روال عادی در ساعت های آینده، مشارکت بیشتر خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار مشارکت مردم خراسان رضوی از یک میلیون و 700 هزار نفر گذشت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار مشارکت مردم خراسان رضوی از یک میلیون و 700 هزار نفر گذشت"، کلیک کنید.