ماشین فوق العاده آقای بازیگر / عکس

به گزارش تیتو، تام هنکس، برنده اسکار بسیار دوست داشتنی که دارایی خالص او 315 میلیون پوندی تخمین زده شده است هنوز هم طرفدار اتومبیل های مقرون به صرفه است. در سال 2017، هنکس، 67 ساله، یک سوپرمینی فیات 126p مدل 1974 از Bielsko-Biala، یک مرکز تولید خودرو در لهستان، هدیه گرفت.

بر اساس گزارش همشهری آنلاین، کریستین بیل، دیگر بازیگر مطرح، به جای اینکه در یک ابرخودروی پر زرق و برق مانند شخصیت خود بروس وین در سه گانه شوالیه تاریکی بتمن دیده شود، ترجیح می دهد پشت فرمان یک وانت تویوتا تاکوما مدل 2003 بنشیند.

ماشین فوق العاده آقای بازیگر / عکس

جنیفر لارنس نیز باوجود داشتن دارایی خالص 125 میلیون پوندی و جایزه بهترین بازیگر زن در اسکار، اما در انتخاب مدل خودرو بسیار متواضع است. در حالی که لارنس 33 ساله در گذشته از خودروهای اجرایی مانند تسلا مدل S لذت می برد، او همچنین با یک فولکس واگن EOS مدل 2011 در حال رانندگی دیده شده است که امروزه با قیمت کمتر از 3000 پوند قابل خرید است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در تیتو مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماشین فوق العاده آقای بازیگر / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماشین فوق العاده آقای بازیگر / عکس"، کلیک کنید.