۲ انتصاب جدید در فراجا

۲ انتصاب جدید در فراجا

رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی کشور معاون جدید مهندسی و پدافند غیر عامل فراجا و رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا منصوب و معرفی شدند.

به گزارش تیتو، سردار مهدی معصوم بیگی از انتصاب معاون جدید «مهندسی و پدافند غیر عامل فراجا» و« رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا » با حکم سردار  رادان فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد.

بر این اساس، سرتیپ پاسدار «هابیل درویشی» به سمت معاون مهندسی و پدافند غیر عامل فراجا و سردار «حسین رمضانی» به سمت رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا منصوب شدند.

گفتی است، پیش از این «درویشی» مشاور فرمانده کل و فرمانده قرارگاه مسکن فراجا و «رمضانی» معاون اجرایی پلیس راهور فراجا بودند.

پایان خبر تیتو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ انتصاب جدید در فراجا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ انتصاب جدید در فراجا"، کلیک کنید.