کیف دوربین ونگارد DIVIDER BAG 46

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

کیف دوربین Vanguard DIVIDER BAG 46 این یکی از پرکاربردترین کیف هایی است که برای نگهداری دوربین های Supreme 46D یا Supreme 46F استفاده می شود. کیف دوربین ونگارد علاوه بر دوربین، قابلیت نگهداری و حمل لنز، فیلتر و سایر لوازم جانبی را نیز دارد.

ویژگی های کیف دوربین پیشتاز کیف با تقسیم کننده 46

لایه نرم و ضخیم یک محافظ قوی برای تجهیزات این نوع کیف دوربین است. جداکننده های تعبیه شده در این کیف دوربین متحرک بوده و می توانید آن ها را با توجه به فضایی که برای نگهداری وسایل خود نیاز دارید تنظیم کنید.
می توانید از این کیف هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کنید و مطمئن باشید دوربین و لوازم جانبی شما در جای امنی قرار دارند.
در واقع، این کیف دوربین دارای فضای ذخیره سازی کافی برای دو دوربین، حداکثر 7 لنز اضافی، فلاش و سایر لوازم جانبی است. بعلاوه کیف دوربین ونگارد دیویدر کیف 46 دارای طراحی کیف هوشمند بوده و دارای یک بالشتک ضخیم و نرم در داخل است تا از محافظت از تجهیزات شما اطمینان حاصل کند.
داخل کیف دوربین ونگارد یک جیب جمع و جور وجود دارد که برای نگهداری لوازم جانبی مانند کارت حافظه، باتری، پارچه لنز، فیلترها و سایر موارد استفاده می شود.
در بالای کیف یک دسته محکم تعبیه شده و یک زیپ دو طرفه در این نوع کیف دوربین تعبیه شده است.

مشخصات کیف دوربین پیشتاز کیف با تقسیم کننده 46

  • ابعاد خارجی 480 x 345 x 195 میلی متر
  • ابعاد داخلی 445 x 325 x 175 میلی متر
  • وزن تقریبی 1.35 کیلوگرم
  • همچنین این نوع کیف دوربین در رنگ ها و اندازه های مختلف عرضه می شود.

خرید کیف دوربین 2F%2Fteeto.com%2Fcontact%2F|||”btn_title_color=”#1e73be” btn_bg_color=”#0275d8″ btn_anim_effect=”ulta-push” btn_bg_color_00= نماد 000000 اینچ = ” none” icon_size =”32″ icon_color=”#dd9933″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”)(/vc_column)(vc_column عرض=”3/4″)(vc_column_text)

برای خرید محصولات ونگارد با مشاورین ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کیف دوربین ونگارد DIVIDER BAG 46" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کیف دوربین ونگارد DIVIDER BAG 46"، کلیک کنید.