کوله پشتی ونگارد VEO SELECT 41

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

کوله پشتی Vanguard VEO SELECT 41 این یک کوله پشتی شیک و مدرن است که دارای یک قسمت کیت دوربین و یک قسمت کیت شخصی است و می تواند در عرض چند ثانیه به یک کیف دوشی تبدیل شود. این کیف یک کیف باریک و مربع با طراحی بسیار کلاسیک است.

مشخصات ظاهری کوله پشتی ونگارد VEO SELECT 41

این کوله پشتی Vanguard برای نگهداری لپ تاپ 13 اینچی استفاده می شود. در جلوی این کوله پشتی یک زیپ دو طرفه تعبیه شده است که می تواند یک نوت بوک یا تبلت اضافی را در آن فضا قرار دهد.
علاوه بر این، این کوله پشتی دارای سه پایه در جیب کناری است و دسترسی به قسمت های مختلف این کوله به راحتی امکان پذیر است. این کوله پشتی برای نگهداری بدون آینه / DSLR به همراه دو تا سه لنز، فلاش و لوازم جانبی استفاده می شود.
در جیب پشتی این کوله پشتی می توانید اشیای قیمتی مانند کیف پول یا اسناد مسافرتی را نگهداری کنید. این کوله پشتی دارای یک جیب رو به بالا نیز می باشد که محل مناسبی برای نگهداری گوشی همراه می باشد. دسترسی سریع از طریق دسترسی جانبی، بالا یا عقب وجود دارد.
جیب هایی با زیپ های عمودی در دو طرف و دو دسته حمل وجود دارد که با روکش مخملی و یک بند کناری محکم شده اند.

ویژگی های کلیدی کوله پشتی ونگارد VEO SELECT 41

ابعاد خارجی 320*205*420

ابعاد داخلی 275*125*410

وزن تقریبی 1.5 کیلوگرم

پوشش ضد آب

موجود در رنگ مشکی یا سبز و در سایزهای مختلف.

مزایا و معایب کوله پشتی VANGUARD VEO SELECT 41

مثبت ها

  • امنیت بالا
  • جهانی
  • یک بالشتک مناسب برای محافظت از کیت وجود دارد

جنبه های منفی

  • اگر کوله پشتی را روی شانه خود قرار دهید، دسترسی به پشت دشوار است.
  • طراحی جعبه ای آن به مذاق همه خوش نمی آید.

یکی دیگر از محصولات Vanguard

کیف دوربین Vanguard DIVIDER BAG 46

(/vc_column_text)(vc_empty_space)(/vc_column)(/vc_row)(vc_row)(vc_column width=”1/4″)(ult_buttons btn_title=”تماس با سایت ما” btn_link=”url:%F2%Fs com%2Fcontact%2F||”btn_title_color=”#1e73be” btn_bg_color=”#0275d8″ btn_anim_effect=”ulta-push” btn_bg_color_hover=”#7d8083_h=”#0_00″ هیچ” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”)(/vc_column)(vc_column width=”3/4″)(vc_column_text)

برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ونگارد با مشاورین ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کوله پشتی ونگارد VEO SELECT 41" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کوله پشتی ونگارد VEO SELECT 41"، کلیک کنید.