کشف حدود 700 کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

کشف حدود 700 کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، سردار محمد رضا میرحیدری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در اتوبان سلفچگان – ساوه به یک دستگاه خودروی نیسان مکشوک و آن را به دلیل حمل بار قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضایی استان خودروی موصوف برای بررسی دقیق تر به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و در بازرسی صورت گرفته 670 کیلوگرم مغز گردو فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

سردار میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی خشکبار مشکوفه، 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در این رابطه راننده دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه 110 مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق سامانه 197 دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف حدود 700 کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف حدود 700 کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.