کشف بیش از 450 هزار لیتر سوخت قاچاق – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

کشف بیش از 450 هزار لیتر سوخت قاچاق - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان مستقر در شهرستان بندرعباس در دو عملیات جداگانه پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله خودرو و مشک های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق به توقیف 2 دستگاه خودرو و کشف 5 عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این عملیات ها 2 قاچاقچی دستگیر شدند، افزود: در مجموع 453 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل در این عملیات ها کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی دهند، عده ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بیش از 450 هزار لیتر سوخت قاچاق – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بیش از 450 هزار لیتر سوخت قاچاق – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.