پیگیری مطالبات” کارکنان” و رونق تولید در شرکت کاغذسازی دیبای شوشتر

پیگیری مطالبات" کارکنان" و رونق تولید در شرکت کاغذسازی دیبای شوشتر

تیتو/خوزستان نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات کارکنان شرکت کاغذسازی دیبای شوشتر و بهبود تولید در این شرکت خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با تیتو با اشاره به اعتراض کارکنان شرکت کاغذسازی دیبا که یکی از کارخانه‌های مهم تولیدی در کشور است و پیگیری مشکلات این شرکت اظهار کرد: پیرو این موضوع امروز با جواد مقدم رئیس هیئت مدیره شرکت دیبای شوشتر دیداری داشتم و همچنین در تماس تلفنی با مدیرعامل بانک ملی جهت حمایت از این شرکت تاکید کردم.

وی افزود: پس از بحث و بررسی مسائل و مشکلات شرکت مقرر شد با همکاری کارگران فردا چهارشنبه، شرکت تولید خود را آغاز کند.

سادات ابراهیمی اضافه کرد: همچنین مقرر شد حقوق اردیبهشت کارگران این شرکت، روز یکشنبه ۲۴ تیر و حقوق خردادماه نیز در ۱۵ مرداد پرداخت شود.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیگیری مطالبات” کارکنان” و رونق تولید در شرکت کاغذسازی دیبای شوشتر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیگیری مطالبات” کارکنان” و رونق تولید در شرکت کاغذسازی دیبای شوشتر"، کلیک کنید.