پیام معاون درمان وزارت بهداشت به مناسبت روز آزمایشگاهیان

پیام معاون درمان وزارت بهداشت به مناسبت روز آزمایشگاهیان

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام خود به مناسبت روز آزمایشگاهیان (روز علوم آزمایشگاهی) از تعهد و خدمات کارکنان آزمایشگاه ها قدردانی کرد.

به گزارش تیتو، متن پیام سعید کریمی به این شرح است:

سی ام فروردین ماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی ” حکیم اسماعیل جرجانی ” و “روز آزمایشگاهیان” را به شما همکاران تلاشگرو فداکار شاغل در آزمایشگاههای کشور، حوزه های ستادی ، سیاستگزار و اجرایی و ارایه دهنده خدمتی مرتبط در مراکز دولتی و خصوصی تبریک می گوییم و یقین داریم که شما عزیزان، با تعهد همیشگی و از خود گذشتگی، در پاسخگویی به نیازهای نظام سلامت پیش قدم بوده و همت و تلاش تان برای جلب رضایت پروردگار، سلامتی مردم عزیز کشورمان و دستیابی به اهداف عالیه نظام سلامت ستودنی است.

امید است با انسجام و همدلی همه جانبه تمامی فعالان حوزه آزمایشگاه پزشکی، همچون گذشته، خدمات شبانه روزی همکاران موجب پایداری و ارتقاء نظام سلامت کشور عزیزمان و کسب رضایت مردم و ایزد منان شود.

از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان، آرزوی سلامتی، موفقیت، سرافرازی و سربلندی داریم.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام معاون درمان وزارت بهداشت به مناسبت روز آزمایشگاهیان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام معاون درمان وزارت بهداشت به مناسبت روز آزمایشگاهیان"، کلیک کنید.