پشتیبانی از همه شهرهای خوزستان در بارش های پیش رو/ جلوگیری از تردد خودروها در بارندگی شدید

پشتیبانی از همه شهرهای خوزستان در بارش های پیش رو/ جلوگیری از تردد خودروها در بارندگی شدید

تیتو/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر لزوم خودداری از تردد و سفرهای بین شهری و بین استانی هنگام بارندگی های پیش رو تاکید کرد.

محمد خانچی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان از بامداد سه شنبه، اظهار کرد: از نظر اداره کل هواشناسی، سراسر استان خوزستان در وضعیت قرمز است و فعالیت این سامانه تنها مختص به شمال استان نیست. در این شرایط، به همه دستگاه های امدادی و اجرایی استان خوزستان برای پشتیبانی از شهرها اعلام آماده باش شده است و  دهیاران، فرمانداران و همه عوامل اجرایی در استان خوزستان در آماده باش هستند.

به گزارش تیتو، وی افزود: در مناطقی که پیش بینی شده خطرآفرین هستند و دچار آبگرفتگی خواهند شد، سعی شده است تجهیزات متناسب مستقر شوند تا با آغاز بارندگی مشکی ایجاد نشود.

خانچی گفت: انتظار داریم مردم حتما در زمان بارندگی و به ویژه در سفرهای بین شهری و بین استانی، در صورتی که ضرورت ندارد، تردد نکنند. به پلیس ابلاغ شده است و در صورت بارندگی شدید از تردد خودروها جلوگیری می کند تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

وی افزود: روستاییان حتما امشب پمپ های آب خود را جمع آوری کنند تا در بارندگی دچار مشکل نشوند. در حوزه عشایری هم حتما باید عشایر جابه جا می شدند و اگر در مناطقی هنوز عشایر جابه جا نشده اند امشب حتما اقدام کنند تا هم دچار صاعقه نشوند و هم بارندگی برای آن ها مشکل ایجاد نکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان که با بخش خبری تلویزیون صحبت می کرد، گفت: هلال احمر، اورژانس، پلیس و همه عوامل پای کار هستند و امیدواریم بارندگی خوبی را تجربه کنیم. 

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پشتیبانی از همه شهرهای خوزستان در بارش های پیش رو/ جلوگیری از تردد خودروها در بارندگی شدید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پشتیبانی از همه شهرهای خوزستان در بارش های پیش رو/ جلوگیری از تردد خودروها در بارندگی شدید"، کلیک کنید.