واکنش نصیری رییس فدراسیون پرورش اندام به غیبت هادی چوپان در مسابقه قهرمانی کشور+ فیلم

واکنش نصیری رییس فدراسیون پرورش اندام به غیبت هادی چوپان در مسابقه قهرمانی کشور+ فیلم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد غیبت هادی چوپان در مسابقات قهرمانی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تیتو، مهدی نصیری در پاسخ به سیوال خبرنگاران در مورد بازگشت مسابقات قوی ترین مردان آهنین گفت: با توجه به حضور کیومرث هاشمی و حمایت هایی که داشت شبکه سه هم همراهی کرد و قطعا پخش این مسابقه نفعش برای ورزش است. الان ما 20 هزار سالن بدنسازی داریم که حاصل پخش این مسابقات در سالهای گذشته بوده است. برنامه پربازدیدی هم است و می شد از جنس خود این ورزش هم به عنوان مجری و داور انتخاب شوند و ان شالله از سال های بعدی بهتر هم شوند.

وی در خصوص اینکه چرا فرامرز خودنگار در این برنامه نبود، گفت: برای او آرزوی موفقیت دارم و از او می خواهم به خانه خودش برگردد و ان شالله سال بعد به این برنامه برگردد.

نصیری در پاسخ به این سوال که هادی چوپان در لیست امسال مسابقات قهرمانی کشور نیست گفت: هادی چوپان یکی از مفاخر ورزش این نظام است و محبوبیت خاصی هم پیدا کرده و اجازه بدهید در این باره نظری ندهم و فقط به او خسته نباشید می گویم که دل مردم را شاد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش نصیری رییس فدراسیون پرورش اندام به غیبت هادی چوپان در مسابقه قهرمانی کشور+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش نصیری رییس فدراسیون پرورش اندام به غیبت هادی چوپان در مسابقه قهرمانی کشور+ فیلم"، کلیک کنید.