واکنش لک به هواداران استقلال/ تشویق منتظرمحمد در ورزشگاه آزادی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

واکنش لک به هواداران استقلال/ تشویق منتظرمحمد در ورزشگاه آزادی - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، دیدار دو تیم استقلال تهران و مس رفسنجان از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* با اینکه شرایط جدول به گونه ای است که استقلال می تواند به قهرمانی دست پیدا کند اما هواداران این تیم استقبال چندانی از این دیدار نکرده و تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور نداشتند.

* با ورود حامد لک به زمین، هواداران استقلال علیه او شعار داده اما او در واکنش به الفاظ طرفداران استقلال به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

* منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان که از استقلال به طور قرضی به این تیم پیوسته و قرار است در پایان فصل به جمع آبی پوشان اضافه شود توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب مورد تشویق قرار گرفته و هواداران استقلال ضمن تشویق آنها علیه تیم پرسپولیس شعار دادند.

* طرفداران استقلال، سرمربی مس رفسنجان که هیچ وقت علیه استقلال کری نخوانده بود را تشویق کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش لک به هواداران استقلال/ تشویق منتظرمحمد در ورزشگاه آزادی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش لک به هواداران استقلال/ تشویق منتظرمحمد در ورزشگاه آزادی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.