هرتزوگ: در حمایت از اسرا شکست خوردیم

هرتزوگ: در حمایت از اسرا شکست خوردیم

به گزارش تیتو به نقل از تیتو «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در مراسم تشییع یکی از اسرای صهیونیست گفت: من به نیابت از اسرائیل عذرخواهی می‌کنم زیرا ما در حمایت از اسرا در روز هفت اکتبر و در بازگرداندن سالم آن‌ها به اسرائیل شکست خوردیم.

طبق گزارش رأی الیوم، وی گفت: ما اکنون مأموریت فوری داریم و آن بازگرداندن فوری اسرا است. تصمیم گیرندگان باید تمام تلاششان را برای نجات جان بقیه اسرا به کار گیرند. این یک هدف سیاسی نیست و نباید به اختلاف سیاسی تبدیل شود بلکه یک وظیفه اخلاقی و انسانی است.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا از دستیابی به اجساد ۶ اسیر اسرائیلی در غزه خبر داد. جنبش حماس اعلام کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی مسؤول کشته شدن این اسرا هستند و آن‌ها در بمباران‌های این رژیم کشته شده‌اند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هرتزوگ: در حمایت از اسرا شکست خوردیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هرتزوگ: در حمایت از اسرا شکست خوردیم"، کلیک کنید.