نیش 3 امتیازی افعی ها، الگری را از صدر دور کرد / فرار بزرگ اینزاگی در داربی ایتالیا

نیش 3 امتیازی افعی ها، الگری را از صدر دور کرد / فرار بزرگ اینزاگی در داربی ایتالیا

در چارچوب هفته بیست وسوم سری آ ایتالیا و در مهم ترین بازی هفته، تیم فوتبال اینتر در داربی جنگ و نفرت ایتالیا، مقابل یوونتوس پیروز شد.

به گزارش تیتو، اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان دشمن ازلی و ابدی خودش بود و اینزاگی توانست به سبک و سیاق همیشگی خود الگری را شکست دهد. اینتر در نیمه اول فشار زیادی به یووه وارد کرد و سرانجام گاتی با یک گل به خودی دروازه شزنی را گشود.

بعد از این گل اینتر توانست 53 دقیقه به سبک الگری از گلش محافظت کند و در کورس قهرمانی یک فرار بزرگ ثبت کند. حالا اینتر با 57 امتیاز و 4 امتیاز بیشتر از بانوی پیر در صدر جدول لیگ سری آ است و یک بازی هم کمتر از تورینی ها کرده و در صورتی که در بازی عقب افتاده نیز پیروز شود، فاصله دو تیم تقریبا جبران ناپذیر خواهد شد.

نتایج سایر بازی های لیگ سری آ به شرح زیر است:

تورینو 0 – 0 سالرنیتانا

ناپولی 2 – 1 هلاس ورونا

آتالانتا 3 – 1 لاتزیو

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیش 3 امتیازی افعی ها، الگری را از صدر دور کرد / فرار بزرگ اینزاگی در داربی ایتالیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیش 3 امتیازی افعی ها، الگری را از صدر دور کرد / فرار بزرگ اینزاگی در داربی ایتالیا"، کلیک کنید.