نمایش «اکتینگ» اکبر زنجان پور در انتظار کسب مجوزهای لازم/ اشتیاق صحنه بعد از گذشت ۹ سال از «باغ آلبالو»

نمایش «اکتینگ» اکبر زنجان پور در انتظار کسب مجوزهای لازم/ اشتیاق صحنه بعد از گذشت ۹ سال از «باغ آلبالو»

به گزارش خبرگزاری تیتو، محمد قدس تهیه کننده نمایش «اکتینگ» که قرار است این نمایش را به کارگردانی اکبر زنجان‌پور روی صحنه اجرا کند؛ با بیان این مطلب به تیتو گفت: در نمایش «اکتینگ» تنها سه بازیگر آقایان اکبر زنجان‌پور، مرتضی اسماعیل‌کاشی و هوشنگ قوانلو بازی می کنند. این متن نمایش هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است پس از کسب مجوزهای مربوطه و محیا شدن گروه برای اجرا، این نمایش را روی صحنه ببریم.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده پس از دریافت مجوز تاریخ و محل اجرای این اثر نمایشی به‌زودی اعلام می‌شود.

 لازم به توضیح است نمایش «اکتینگ» نوشته زویه دورنژه با ترجمه زیبا خادم‌حقیقت و کارگردانی اکبر زنجان‌پور، در یکی از سالن‌های نمایشی پایتخت روی صحنه خواهد رفت.

اکبر زنجانپور عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در تهران زاده شد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ در دانشگاه شروع کرد، سال ۱۳۴۹ از دانشکده هنرهای زیبا فارغ‌التحصیل شد. از سال ۱۳۶۵ نیز تدریس در دانشگاه را شروع کرد. وی در سال ۱۳۶۸ و ۱۳۶۹ عضو کمیته ملی تئاتر در سازمان یونسکو بود.

بعد از چندین سال فعالیت حرفه‌ای در تئاتر با معرفی مهین شهابی در سال ۱۳۴۹ با فیلم «بیتا» جلوی دوربین رفت و سپس سال ۵۴ با سریال «آتش بدون دود» در تلویزیون بازی کرد. یکی از آثار یه یاد ماندنی اکبر زنجانپور دوبله شخصیت «جبار سینگ» در فیلم سینمایی «شعله» است. استاد زنجانپور درجه ۱ هنری دارد و از سال ۱۳۹۳  به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت در آمده است.

نمایش «باغ آلبالو» آخرین اثر اکبر زنجان‌پور در تئاتر است که در سال ۱۳۹۵ در تالار وحدت روی صحنه رفت.

۵۷۲۴۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایش «اکتینگ» اکبر زنجان پور در انتظار کسب مجوزهای لازم/ اشتیاق صحنه بعد از گذشت ۹ سال از «باغ آلبالو»" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایش «اکتینگ» اکبر زنجان پور در انتظار کسب مجوزهای لازم/ اشتیاق صحنه بعد از گذشت ۹ سال از «باغ آلبالو»"، کلیک کنید.