نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال و رادیو مناسک رونمایی شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال و رادیو مناسک رونمایی شد - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، همزمان با آغاز ماه ذی القعده، هفته حج و دهه کرامت و در حاشیه نشست سراسری هماهنگی مدیران و معاونان کاروان ها و مجموعه های حج تمتع 1403 از نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال و رادیو مناسک رونمایی شد.

در این نشست که در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار شد از نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال ویژه ارایه در جلسات آموزشی حج تمتع و رادیو مناسک با هدف ایجاد دسترسی آسان برای ضیوف الرحمن و زایران حج به محتواهای آموزشی، معرفتی و فرهنگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت بهره برداری شد.

بر پایه این گزارش، نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال روایت لحظه به لحظه حج پیامبر اکرم (ص) به صورت مصور است که با هدف معرفت افزایی زایران حج به همت مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری طراحی شده است.

این نرم افزار که در محیط اندروید طراحی شده است ضمن تطبیق تاریخ حج پیامبر با جغرافیای امروز حج، پیام های معرفتی، اخلاقی و رفتاری حج در کلام و سیره پیامبر اکرم (ص) را ارایه می کند.

رادیو مناسک هم که به همت مدیریت امور آموزشی و فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در بستر فضای مجازی در پیام رسان ایتا راه اندازی شده است، موضوعات مختلف و موردنیاز زایران را در ساعات مختلف به اشتراک خواهد گذاشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال و رادیو مناسک رونمایی شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال و رادیو مناسک رونمایی شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.