میکروفون بی سیم سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Wireless Microphoneآکبند

نمای کلی

بررسی میکروفون نواری Sennheiser EW 112P G4-B

امروزه کیفیت بالای صدای ویدیویی که می سازید بسیار مهم است و می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت ویدیوهای شما داشته باشد. نکته بسیار مهم در اینجا این است که تهیه میکروفن های حرفه ای و بی سیم و استفاده از آن ها معمولا کار ساده ای نیست و افراد نمی توانند هزینه زیادی برای خرید این میکروفون ها بپردازند. میکروفون بی سیم Sennheiser EW 112P G4-B Band یکی از محصولاتی است که امروزه می توان از آن برای تولید محتوای ویدیویی استفاده کرد. این میکروفون علاوه بر داشتن قیمت بسیار مناسب، کیفیت بسیار بالایی نیز دارد و می تواند کیفیت صدای ویدیوهای شما را به طور کامل تضمین کند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد تهیه میکروفون بی سیم با قیمت مناسب و استفاده آسان را دارید، خرید این میکروفون را به شما توصیه می کنیم.

یکی از مهم ترین نکات در مورد این میکروفون این است که در محیط های بیرونی بسیار متنوع است و حتی می توانید از آن برای ضبط صحرایی خود استفاده کنید. برخلاف بسیاری از میکروفون های حرفه ای، استفاده از این میکروفون آسان است و نیازی به داشتن تجربه زیادی در این زمینه ندارید.

برخی از مزایای این میکروفون یقه ای EW 112P G4

  • یکی از مهمترین مزیت های استفاده از میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B این است که این میکروفون یک میکروفون بی سیم است و به همین دلیل برای ساخت فیلم های مختلف بسیار انعطاف پذیر است و می توانید راحتتر از آن استفاده کنید.
  • کیفیت صدای این میکروفون بسیار بالاست و طراحی آن بسیار زیبا و در عین حال ساده است.
  • استفاده از این محصول بسیار آسان است و برای راه اندازی آن به سختی زیادی نیاز ندارید و می توانید خیلی سریع آن را راه اندازی کنید و شروع به استفاده از این میکروفون کنید.
  • انتقال اطلاعات بی سیم از دیگر ویژگی های این میکروفون است. دقت داشته باشید که اگرچه اطلاعات به صورت کاملا بی سیم منتقل می شود اما مطمئن باشید در انتقال این اطلاعات مشکلی پیش نخواهد آمد.
  • برد عملکرد میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B تقریباً 100 متر است که در بین میکروفون های مشابه موجود در بازار بسیار عالی است.
  • این میکروفون می تواند تا 8 ساعت کار کند و نیازی به شارژ مجدد ندارد.

مشخصات فنی میکروفون یقه ای Snezer EW 112P G4-B

  • ابعاد این محصول 82 × 64 × 24 میلی متر است و همانطور که مشاهده می کنید ابعاد کوچکی دارد که استفاده از آن را بسیار آسان کرده و به راحتی می توانید آن را به لباس خود متصل کنید.
  • وزن این محصول 160 گرم است که از بسیاری از میکروفون های یقه ای موجود در بازار سبکتر است. به همین دلیل معمولا زمانی که نیاز دارید میکروفون را برای مدت طولانی به لباس خود بچسبانید، این میکروفون می تواند گزینه بهتری برای شما در نظر گرفته شود.
  • نسبت سیگنال به نویز میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B بیشتر از 110 dba است که می تواند نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این میکروفون باشد.
  • پهنای باند متغیر این میکروفون امروز به 42 مگاهرتز ارتقا یافته و کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • یکی از نکات بسیار مهمی که باید در مورد عملکرد این میکروفون بدانید این است که میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B می تواند در دمای منفی ده درجه تا مثبت 55 درجه کار کند که همانطور که مشاهده می کنید بسیار بزرگ است تقریباً می تواند آن را انجام دهد. گفته می شود که می توانید به راحتی در همه شرایط از آن استفاده کنید.
  • برای کار با این میکروفون به دو باتری AA نیاز دارید.
  • حداکثر ولتاژ ورودی این میکروفون 3 veff می باشد.

نکات مهم در مورد این میکروفون

استفاده از این میکروفون برای خبرنگارانی که از تلفن همراه خود برای ضبط و تولید اخبار صوتی خود استفاده می کنند لازم و ضروری است، علاوه بر این فیلمبرداران و تولیدکنندگان محتوای Weti نیز می توانند به راحتی از این میکروفون برای کار راحت تر استفاده کرده و کیفیت صدا را افزایش دهند. . بدون شک یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B را به یک میکروفون حرفه ای تبدیل کرده است این است که این میکروفون دارای دکمه ها و کنترل های سطح بالایی است که به شما کمک می کند در هر شرایطی کار کنید و با محیط سازگاری بیشتری داشته باشید و صداهای شما را ضبط کند. نیاز به کیفیت بالاتر این میکروفون دارای 1680 کانال RF و پهنای باند آن 42 مگاهرتز است. تعداد کانال های صوتی در میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B تنها یک کانال است. توجه داشته باشید که این میکروفون از فلز ساخته شده است و به همین دلیل در برابر شرایط مختلف مقاومت بالایی دارد.

خلاصه

امروزه پیدا کردن میکروفونی که بتوان از آن برای ضبط صدای محیط با کیفیت بسیار بالا استفاده کرد بسیار دشوار است، اما در عین حال باید در نظر داشته باشید که فقط کیفیت ضبط خیلی مهم نیست. و از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید کنترل ساده میکروفون و احساس راحتی هنگام کار با آن است. میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B یکی از بهترین میکروفون های چند منظوره موجود امروزی است. این میکروفون دارای امکانات بسیار زیادی است که سعی کرده ایم در این مقاله تعدادی از آنها را برای شما بازگو کنیم و شما را با میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B و ویژگی های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا کنیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد این محصول کسب کرده باشید. آشنایی با ویژگی های میکروفون Sennheiser EW 112P G4-B برای خرید این محصول ضروری و ضروری است و به همین منظور سعی شده است در این مقاله تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید این محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میکروفون بی سیم سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Wireless Microphoneآکبند" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میکروفون بی سیم سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Wireless Microphoneآکبند"، کلیک کنید.