میکروفن بویا By-SM80

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

میکروفون در هنگام ضبط صدا به روش های مختلفی استفاده می شود. به منظور افزایش کیفیت. یکی از آنها میکروفون Boya By-SM80 که در واقع کیفیت صدا را بهبود می بخشد. با توجهی که این محصول به نیازهای کاربر می کند، حداکثر تلاش را برای ایجاد این محصول می کند. با این حال باید دید آیا به هدف خود رسیده است یا خیر.

بررسی عملکرد میکروفون از نظر بو از-SM80

میکروفون Boya By-SM80 دستگاه ضبط صدا با کیفیت کاربر از دستگاه های ضبط خارجی استفاده می کند تا کیفیت بهتری داشته باشد و در نرم افزار ویرایش ویدیو با کمترین مشکل مواجه شود. البته، ویرایش و تنظیم کارآمد هستند، اما زمان بر هستند و به دقت بالایی نیاز دارند. و همچنین در مواردی که ویدیو ضبط می کنیم، زمان تنظیم و بازبینی مجدد محدود است. برای این منظور می توان از میکروفون By-SM80 استفاده کرد تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، کیفیت خوبی نیز ارائه دهد. این دستگاه مجهز به سیستمی است که نویز را به حداقل می رساند و این نشان دهنده استفاده از مدل دوقطبی است. در پردازش صدا، فرآیند راه اندازی زمان زیادی می برد و با وجود صرف زمان ممکن است کیفیت مناسبی به دست نیاوریم، بنابراین وجود میکروفون خارجی ضروری است. یکی از عواملی که باید در نظر گرفت، سازگاری تجهیزات با یکدیگر است. میکروفون By-SM80 با دوربین های مختلف و دوربین های DSLR سازگار است و روی دوربین قرار می گیرد. مجهز به سیم اتصال و درگاه جک 3.5 میلی متری است. با استفاده از چرخش 120 در جهتی که در آن قرار دارد، محیط را به خوبی ثبت می کند. این کار با استفاده از میکروفون های چرخشی شبیه هدست انجام می شود. این باعث می شود که سیگنال های صوتی را از جهات مختلف دریافت کند. فیلتری که برای حذف نویز نصب می شود دو مرحله ای است. برای کاهش شدت سیگنال مخرب. می توان گفت این میکروفون یک میکروفون با کیفیت و سبک است. میکروفون By-SM80 یک میکروفون اقتصادی و سبک است.

خرید دوربین دست دوم
(/vc_column_text)(vc_empty_space)(/vc_column)(/vc_row)(vc_row)(vc_column width=”1/4″)(ult_buttons btn_title=”تماس با سایت ما” btn_link=”url:%F2%Fs com%2Fcontact%2F||”btn_title_color=”#1e73be” btn_bg_color=”#0275d8″ btn_anim_effect=”ulta-push” btn_bg_color_hover=”#7d8083_h=”#7d8083_h=0”t هیچ” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”)(/vc_column)(vc_column width=”3/4″)(vc_column_text)

برای خرید و اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میکروفن بویا By-SM80" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میکروفن بویا By-SM80"، کلیک کنید.