میکروفن بویا By-PVM50

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

از میکروفون ها برای ضبط ویدئو برای تقویت صدا و کاهش نویز استفاده می شود. میکروفون Boya By-PVM50 همچنین همین هدف را دنبال می کند با این تفاوت که اندازه آن بسیار کوچک است. این تفاوت در اندازه اهداف متفاوتی دارد. این میکروفون های کوچک امکان استفاده آسان در موقعیت های مختلف را فراهم می کنند.

بررسی عملکرد میکروفون از نظر بو از طریق-PVM50

میکروفون Boya By-PVM50 این یکی از میکروفون های بسیار کوچک بویا است. این شرکت با ارائه میکروفون های با کیفیت و متنوع محصولات خود را در بین مصرف کنندگان محبوب کرده است. در شرایط مختلف استفاده از میکروفون های کوچک هم نیاز پروژه کاری را برآورده می کند و هم انتخاب عاقلانه تری است. سیستمی که این میکروفون شاتگان دارد کیفیت را تضمین می کند و در نتیجه صدا را به وضوح ضبط می کند. میکروفون By-PVM50 با استفاده از یک درگاه جک 3.5 میلی متری و یک دوشاخه استریو مینی به راحتی با انواع ضبط صدا، دوربین های فیلمبرداری، دوربین های DSLR و گوشی های هوشمند ارتباط برقرار می کند. در این میکروفون نسبت سیگنال به نویز 78 دسی بل است. امکانات مختلف در نظر گرفته شده برای این میکروفون میزان نویز را به حداقل رساند و آن را به یک میکروفون حرفه ای با اندازه کوچک تبدیل کرد. میکروفون By-PVM50 دارای دکمه روشن/خاموش است که استفاده از آن را آسان‌تر کرده و انرژی باتری LR44 را مدیریت می‌کند. میکروفون شاتگان به دلیل وزن کم و وجود قسمت سمت راست به راحتی بر روی دوربین نصب می شود. برای کاهش سطح صدا، مجهز به فیلتر و پوشش پشمی ضد باد است. علاوه بر سطح کیفی لوازم جانبی، نگهداری از آنها نیز مهم است. میکروفون By-PVM50 یک مدل دوقطبی استریو ارائه می دهد و برای این منظور سطح کیفیت خود را بالا برده است. میکروفون By-PVM50 یکی از میکروفن های حرفه ای بسیار کوچک بویا می باشد.

نمونه دیگری از محصولات بویا

میکروفون Boya By-V01

(/vc_column_text)(vc_empty_space)(/vc_column)(/vc_row)(vc_row)(vc_column width=”1/4″)(ult_buttons btn_title=”تماس با سایت ما” btn_link=”url:%F2%Fs com%2Fcontact%2F||”btn_title_color=”#1e73be” btn_bg_color=”#0275d8″ btn_anim_effect=”ulta-push” btn_bg_color_hover=”#7d8083_h=”#7d8083_h=0”t هیچ” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”)(/vc_column)(vc_column width=”3/4″)(vc_column_text)

برای خرید و اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میکروفن بویا By-PVM50" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میکروفن بویا By-PVM50"، کلیک کنید.