میکروفن بویا By-PVM1000L

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

در دنیای عکاسی و فیلمبرداری، کیفیت محتوا موثرترین بخش آن است. به همین دلیل وجود تجهیزاتی مانند میکروفون بویا بای-PVM1000L اورجینال است معمولا دوربین ها به کیفیت صدا توجه نمی کنند. دلیل آن مشخص است، آنها فقط روی کیفیت تصویر و عکاسی تمرکز می کنند. دوربین های فیلمبرداری و عکاسی باید از تجهیزاتی برای جبران این تخلف استفاده کنند تا کیفیت صدا در هنگام ضبط بهبود یابد.

بهبود صدا با میکروفون Boya From-PVM1000L

وقتی در مورد محتوای متحرک مانند فیلم صحبت می کنیم، دو جنبه متفاوت، کیفیت صدا و کیفیت تصویر را شامل می شود. میکروفون By-PVM1000L یکی از تجهیزاتی است که می توان از آن برای بهبود کیفیت صدا در هنگام فیلمبرداری استفاده کرد. صدا بخش مهمی از فیلمبرداری است که بر اساس آن فیلم به درستی هدف اصلی خود را بیان می کند. اما معمولا در حین ضبط صدا عواملی ما را آزار می دهند. ضبط صدا با عواملی مانند نویز، نویز پس زمینه، کیفیت صدا، افزایش صدا و غیره مواجه است. این میکروفون صدای باکیفیت به گونه ای ضبط می شود که کمترین نویز در آن وجود دارد. البته نحوه کار تجهیزات نیز مهم است. کاربر باید در نظر داشته باشد که تجهیزات آنها با یکدیگر سازگار است. میکروفون By-PVM1000L با دوربین های ویدئویی، ویدئویی و DSLR سازگار است. البته دستگاه های مختلف با یکدیگر سازگاری دارند اما کیفیت آنها مناسب نیست. یکی از مسائلی که باعث محبوبیت این دستگاه شده، سطح کیفی آن در بین کاربران است. با ارائه یک الگوی دوقطبی با محدوده فرکانسی 30 تا 20000 هرتز، صدا با کمترین میزان نویز ضبط می شود. همچنین میکروفون By-PVM1000L با ارائه یک فیلتر بالا گذر، کیفیت صدا را با حذف تا حد زیادی فرکانس های پس زمینه بهبود می بخشد و به شفاف تر شدن صدا کمک می کند. این میکروفون بوم برای انواع دوربین های فیلمبرداری قابل حمل استفاده می شود.

برای خرید دوربین مناسب برای این میکروفون به فروشگاه ما مراجعه کنید.
(/vc_column_text)(vc_empty_space) .com%2Fcontact%2F|||”btn_title_color=”#1e73be” btn_bg_color=”#0275d8″ btn_anim_effect=”ulta-push‰3_ng title_color=”#000000″ نماد= ” ”none” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”)(/vc_column)(vc_column width=”3/4″)(vc_column_t)

برای خرید و اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میکروفن بویا By-PVM1000L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میکروفن بویا By-PVM1000L"، کلیک کنید.