میکروفن بویا By-M40D

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

معمولا دستگاه های ضبط صدا زیادی وجود دارد. اما برای ساخت پادکست پیشنهاد می کنیم از میکروفون Boya By-M40D استفاده از میکروفون های کوچکتر معمولاً اهداف متفاوتی نسبت به میکروفون های بزرگتر دارند. اما کیفیت ساخت همچنان ثابت است. در زیر نگاهی به یکی از این میکروفون های کوچک خواهیم انداخت.

بررسی میکروفون بو از-M40D

یکی از مواردی که از میکروفون های کوچکتر استفاده می شود، ضبط صدا در حین فیلمبرداری با استفاده از گوشی های هوشمند است. این میکروفون یکی از میکروفون های با کیفیت و حرفه ای است که می توان از آن برای پادکست استفاده کرد. این میکروفون ساختاری شبیه به میکروفون دستی دارد و با دو میکروفون و آداپتور 3.5 میلی متری به تمامی دستگاه های ضبط صدا متصل می شود. با نصب جک 3.5 میلی متری می توان میکروفون By-M40D را به تمامی گوشی های هوشمند و همچنین دوربین های فیلمبرداری و DSLR متصل کرد. یکی از دلایل استفاده از آن ضبط صدا در طول مصاحبه است. میکروفون By-M40D با ارائه یک الگوی دوقطبی سطح نویز را به حداقل می رساند و دارای فیلترهایی برای ضبط صدای با کیفیت بالا است. با استفاده از گیره تعبیه شده در آن، می توان آن را در حین صحبت به لباس وصل کرد. از ویژگی های این میکروفون بویا می توان به ارائه دو میکروفون با کابل 4 متری اشاره کرد و در مواقعی که مکالمه بین دو نفر انجام می شود به خوبی این قابلیت را فراهم می کند. این دستگاه با باتری کار می کند. همه این میکروفون های سبک وزن که جابجایی آن ها بسیار آسان است، معمولا در استودیوها و فضاهای بسته استفاده می شوند. قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود با توجه به کیفیتی که ارائه می دهد مقرون به صرفه است و تقریباً می توان گفت که قیمت مناسبی در بین میکروفون های سبک وزن دارد. این میکروفون حرفه ای برای ضبط صدا برای مصاحبه، پادکست، استفاده از وب کم و غیره مناسب است. میکروفون Boya By-M40D عملکردی حرفه ای دارد و در عین حال در سایز کوچک ارائه می شود.

(/vc_column_text)(vc_empty_space)(/vc_column)(/vc_row)(vc_row)(vc_column width=”1/4″)(ult_buttons btn_title=”تماس با سایت ما” btn_link=”url:%F2%Fs com%2Fcontact%2F||”btn_title_color=”#1e73be” btn_bg_color=”#0275d8″ btn_anim_effect=”ulta-push” btn_bg_color_hover=”#7d8083_h=”#7d8083_h=0”t هیچ” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”)(/vc_column)(vc_column width=”3/4″)(vc_column_text)

برای خرید و اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میکروفن بویا By-M40D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میکروفن بویا By-M40D"، کلیک کنید.