میکروفن بویا By-LM10

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

در قسمت های مختلف فیلمسازی به تجهیزات مختلفی نیاز داریم. یکی از این وسایل میکروفون است. شاید اسم میکروفون بویا بای-LM10 یکی از ضبط کننده های صوتی با کیفیت را شنیده اید. اما چه دلایلی این محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟ پاسخ این سوال را می توان با تحقیق در مورد نیاز کاربر به دست آورد.

بررسی عملکرد میکروفون بویا توسط-LM10

میکروفون Boya By-LM10 به عنوان یک میکروفون سبک شناخته می شود، در عین حال اندازه کوچکی دارد و کیفیت خوبی ارائه می دهد. برخی از پروژه های ضبط نیازی به استفاده از میکروفون های بزرگ ندارند و این اندازه برای استفاده ای که مورد نیاز است مناسب است. اما نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. میکروفون By-LM10 ویژگی مناسبی را ارائه می دهد که می توان از آن برای ضبط ویدیو با گوشی های هوشمند استفاده کرد. امروزه کاربران دنیای مجازی مشغول تولید محتوای ویدئویی و بهبود کیفیت دوربین و صدا با تجهیزات مختلف هستند. علاوه بر این، با تمام دوربین های ویدئویی و DSLR سازگار است. کابل طراحی شده برای By-LM10 1.2 متر طول دارد و فضای کافی را ارائه می دهد. این میکروفون برای ضبط صدای افراد مناسب است و اگر محیط به گونه ای باشد که گروهی صحبت کنند، هر فرد به یک میکروفون نیاز دارد. این دستگاه با استفاده از منبع تغذیه مجهز به باتری LR44 کار می کند. وزن این میکروفون در حدود 2.5 گرم است که حمل آن را آسان کرده و با طراحی خاص خود استفاده از آن راحت است. از طرفی کیفیت ارائه شده توسط این دستگاه باید با دوربین ها یا گوشی های هوشمند متفاوت باشد. با استفاده از مدل دوقطبی، نویز را به حداقل می رساند و صدای انسان را به خوبی حفظ می کند. یکی از دلایل محبوبیت آن قیمت مناسب این محصول است. که کیفیت صدا را می توان با هزینه کمی بهبود بخشید. میکروفون By-LM10 صدایی واضح و باکیفیت ارائه می دهد.

نمونه دیگری از میکروفون بویا

میکروفون Boya By-M1

(/vc_column_text)(vc_empty_space) .com%2Fcontact%2F|||”btn_title_color=”#1e73be” btn_bg_color=”#0275d8″ btn_anim_effect=”ulta-push‰3_ng title_color=”#000000″ نماد= ” ”none” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”)(/vc_column)(vc_column width=”3/4″)(vc_column_t)

برای خرید میکروفون با ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میکروفن بویا By-LM10" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میکروفن بویا By-LM10"، کلیک کنید.