مشارکت ۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات در پارس آباد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

مشارکت ۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات در پارس آباد - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

جابر جهان بین در گفت و گو با خبرنگار تیتو، با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر در قالب عوامل هیأت‌های اجرایی، هیأت‌های نظارت و نیروهای انتظامی و هیئت‌های بازرسی در امر برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همکاری خواهند نمود، اظهار کرد: امنیت، سلامت، عدالت و مشارکت حداکثری را باید رویه کار در حوزه انتخابات قرار داد.

وی با بیان اینکه ۱۳۹ شعبه در شهرستان پارس آباد پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد ۱۲۰ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار است.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان پارس آباد بر اساس سرشماری سال ۹۵ بالغ بر ۱۴۵ هزار نفر است، عنوان کرد: ۳ هزار و ۱۶۲ نفر در شهرستان پارس آباد رأی اولی هستند که امسال نخستین حضور در یک مشارکت سیاسی مهم و تأثیرگذار را تجربه می‌کنند.

جهان بین خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین قشرهای مختلف جامعه است که رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب، خون شهدا و رشد و تعالی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است، خاطرنشان کرد: قطعاً با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را از نیل به اهداف شوم خود، مأیوس و نامید، خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت ۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات در پارس آباد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت ۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات در پارس آباد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.