مسجد تاریخی «بردستان» مرمت و ساماندهی می‌شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

مسجد تاریخی «بردستان» مرمت و ساماندهی می‌شود - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به‌گزارش خبرنگار تیتو، نصرالله ابراهیمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسجد تاریخی بردستان در شهرستان دیر یکی از مساجد زیبا در استان با معماری کرانه خلیج‌فارس بوده که کار مرمت و سامان‌دهی آن آغاز شده است.

معاون میراث‌فرهنگی استان بوشهر افزود: این مسجد که به احتمال فراوان بر روی یکی از مساجد قدیمی بنا شده از نوع مساجد شبستانی بوده و دارای بادگیری در وسط بنا است.

وی ادامه داد: گچ‌بری‌ها و مقرنس کاری گچی داخل مسجد در کنار محراب زیبا از عناصر برجسته معماری در این بنا بوده که در چند دوره مرمت و تکمیل شده است.

ابراهیمی بیان کرد: در حال حاضر سامان‌دهی محوطه، سرویس‌های بهداشتی مجموعه و عایق کاری پشت بام مسجد در دستور کار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسجد تاریخی «بردستان» مرمت و ساماندهی می‌شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسجد تاریخی «بردستان» مرمت و ساماندهی می‌شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.