محمد رهبری: زیر نظر مربی فرانسوی روز به روز پیشرفت می کنیم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

محمد رهبری: زیر نظر مربی فرانسوی روز به روز پیشرفت می کنیم - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، محمد رهبری که همراه با دیگر اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در کمپ بینالمللی اورلیان پیگیر تمریناتش برای حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس است، در مورد روند آماده سازی خود در این کمپ توضیح داد.

وی گفت: از 10 روز پیش در کمپ بین المللی اورلیان و زیر نظر مربی فرانسوی مان پیگیر تمرینات هستیم. فکر می کنم بتوانیم در چندماه باقی مانده تا المپیک به اوج آمادگی برسیم.

این ملی پوش اسلحه سابر که برای دومین دوره متوالی در بازی های المپیک حاضر خواهد شد با تاکید بر سنگین و پرفشار بودن تمرینات، خاطرنشان کرد: هر روز از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر تمرین می کنیم.

رهبری تصریح کرد: تمرینات مان بر مبنای جدیدترین و به روزترین اصول حال حاضر جهان و زیر نظر مربی فرانسوی دنبال می شود.

ملی پوش اسلحه سابر تاکید کرد: امیدوارم در مسیر المپیک با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون بتوانیم بهترین نتایج راکسب کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمد رهبری: زیر نظر مربی فرانسوی روز به روز پیشرفت می کنیم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمد رهبری: زیر نظر مربی فرانسوی روز به روز پیشرفت می کنیم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.