لنز SLR Magic میکروپرایم 75mm/1.5t

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

عکاسی هنرهای زیبا بر اساس خلاقیت است. در این هنر ابزارهایی وجود دارد که به شما در ثبت شی کمک می کند. البته در هر نوع سبک عکاسی اهداف متفاوت است و بدیهی است که تجهیزات عکاسی از تنوع بالایی برخوردار است. اما زمانی که در عکاسی پیشرفت کردید، می توانید بر اساس تجربه و عملکرد، انتخاب درستی داشته باشید. لنز Microprime SLR Magic 75mm/1.5t یکی از ابزارهای مناسب عکاسی با جزئیات است که در ادامه به نحوه عملکرد آن خواهیم پرداخت.

عملکرد لنز جادوی SLR میکروپرایم 75mm/1.5t

لنز SLR Magic 75mm/1.5t یکی از ابزارهای مفید در عکاسی است. این لنز کیفیت 4k و همچنین حداقل ویژگی هایی را که هر عکاسی به آن نیاز دارد را ارائه می دهد. در واقع ابزارها راه را برای خلاقیت یک عکاس هموار می کنند و از آنجایی که گرفتن یک عکس خوب زمان بر است، برخی ویژگی ها به این امر کمک می کنند. لنز SLR Magic 75mm/1.5t برای صرف زمان کمتری برای تعویض لنز در طول عکاسی. او با ایجاد دندانه های مخصوص امکان قرار دادن مستقیم لنز را فراهم کرد. یکی از دلایل محبوبیت این لنز موثر سبک بودن و حمل آسان آن است. این لنز جادویی SLR برای عکاسی پرتره مناسب است. این لنز با ارائه فاصله کانونی صحیح عکس های پرتره خوبی را به شما ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این لنز می توان به پوشش فول فریم سنسور اشاره کرد که میدان دید سوژه را باز می کند. این لنز از خانواده لنزهای سینمایی است که با E-mount سونی سازگار است. محدوده دیافراگم در نظر گرفته شده برای لنز SLR Magic 75mm/1.5t T:2.8 تا T:16 است که به این معنی است که فاصله کانونی برای عکاسی پرتره مناسب است و نیازی به ثبت تمام جزئیات نیست. البته حداقل فاصله کانونی 18 سانتی متر است. لنز SLR Magic 75mm/1.5t با E-mount سونی سازگار است.

در صورت تمایل به خرید لنزهای دست دوم تمیز و بدون خش می توانید محصول مورد نظر خود را با ضمانت از سایت ما تهیه نمایید.
(/vc_column_text)(vc_empty_space) .com%2Fcontact%2F|||”btn_title_color=”#1e73be” btn_bg_color=”#0275d8″ btn_anim_effect=”ulta-push‰3_ng title_color=”#000000″ نماد= ” ”none” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”)(/vc_column)(vc_column width=”3/4″)(vc_column_t)

برای خرید هر مدل لنز و دوربین با مشاورین ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز SLR Magic میکروپرایم 75mm/1.5t" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز SLR Magic میکروپرایم 75mm/1.5t"، کلیک کنید.