لنز SLR Magic میکروپرایم 25mm/t1.5

نمای کلی

پس از مدت کوتاهی با پیشرفت در عکاسی، نیاز به لنز را احساس خواهید کرد. لنز میکرو پرایم SLR Magic 25mm/t1.5 یک لنز عکاسی را تعریف می کند که به اندازه و سایر ویژگی های آن بستگی دارد. پس می توان گفت برای عکاسی بهتر به تجهیزات مختلفی نیاز است.

نحوه عملکرد لنز جادوی SLR Microprime 25mm/t1.5

در واقع عملکرد این لنز میکروپرایم مجیک SLR مشابه سری های این خانواده است. تمام سری لنزهای این خانواده سبک وزن هستند و قابلیت اتصال E-mount سونی را دارند. یکی از ویژگی های جدیدی که دنیای فناوری به خود دیده است، امکان ثبت تصاویر با کیفیت 4k است که لنز SLR Magic 25mm/t1.5 این قابلیت را دارد. علاوه بر این قابلیت عکس برداری با عملکرد قاب فویل که پوشش کاملی را فراهم می کند از دیگر ویژگی های این لنز کوچک و سبک است. می توان به این نکته اشاره کرد که اکثر لنزها سنگین هستند و جابجایی آنها دشوار است. اما این خانواده لنزها سبک وزن هستند، ویژگی های به روز رسانی را ارائه می دهند و حرکت را آسان تر می کنند. لنز SLR Magic 25mm/t1.5 دارای قابلیت نصب مستقیم لنز است، به این معنی که برای صرفه جویی در زمان نیازی به تعویض کامل لنز نیست. لنز SLR Magic 25mm/t1.5 گزینه های دیگری مانند طراحی فوکوس داخلی و فوکوس دستی لنز با حداقل فوکوس 20 سانتی متر را در اختیار شما قرار می دهد که باعث محبوبیت این لنز سبک و سبک شده است. هدف از طراحی فوکوس داخلی چرخاندن و تکان دادن سوژه مقابل نیست تا عکس بهتر ثبت شود. معیارهای متفاوت و بیشتری برای عکاسی مختلف وجود دارد، اما برخی از عملکردها برای همه آنها یکسان است، به طوری که می توان بهترین پرتره را با توجه به سبک عکاسی ثبت کرد لنزها است

برای خرید لنزهای دست دوم و نو به ما اعتماد کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز SLR Magic میکروپرایم 25mm/t1.5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز SLR Magic میکروپرایم 25mm/t1.5"، کلیک کنید.