لنز SLR Magic میکروپرایم 15mm/T3.5 مانت E

نمای کلی

(vc_row)(vc_column)(vc_column_text)

لنز سرنیزه ای Microprime SLR Magic 15mm/T3.5 E دارای ویژگی های کلیدی است که در عکاسی موثر است. این لنز دارای سنسورهای فول فریم است که به خوبی کل سوژه را پوشش می دهد. برای عکاسی، دانستن آخرین تکنیک ها و خلاقیت در این زمینه برای این کار حیاتی است، اما تکنیک ها به تنهایی کافی نیستند، برای ثبت عکس های با کیفیت به تکنولوژی پیشرفته ای نیاز است.

عملکرد لنز جادوی SLR Microprime 15mm/T3.5 نصب ه

لنز SLR Magic microprime 15mm/T3.5 قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت 4k را دارد. البته امکان نصب مداوم Gaer بر روی این لنز و همچنین e-mount سونی از دیگر ویژگی های آن است. همه این ویژگی ها به همراه سبکی لنز SLR Magic microprime 15mm/T3.5 باعث تعادل آن شده و در نتیجه موقعیت ثابت لنز عکاسی راحت تر می شود. طراحی فوکوس داخلی یکی از ویژگی های خوب این لنز است که در حین فوکوس نمی چرخد. همچنین دارای فیلتر 82 میلی متری برای سازگاری با فیلترهای مختلف است. با لنز میکروپرایم SLR Magic، نیازی به باز کردن لنز در هنگام تعویض ندارید، اما می توانید مستقیماً لنز را تغییر دهید. تمامی لنزهای این سری تقریباً ویژگی های یکسانی دارند. همه آنها دارای وزن سبک و اندازه کوچک به همراه قابلیت لنز ثابت هستند. و یکی از ویژگی های معروف آن تغییر مستقیم لنز است. ابعاد لنز میکروپرایم SLR Magic 15mm/T3.5 E-mount برابر با طول 75mm و اندازه فیلتر 82mm است. پوشش سنسور 35 میلی متر تمام صفحه و وزن آن 500 گرم است که در مقایسه با سایرین کوچک است. همه این ویژگی ها در کنار هم باعث شده این لنز سری CINE کارآمد و مناسب برای عکاسی فول فریم با کیفیت 4k باشد. لنز SLR Magic microprime 15mm/T3.5 سبک و سبک است.

در صورت تمایل به خرید لنز دست دوم به لینک زیر مراجعه کنید

خرید لنزهای دست دوم %2F%2Fteeto.com%2Fcontact%2F|||” btn_title_color = ”#1E73BE” btn_bg_color = ”#0275d8 ″ btn_anim_effect =” ULTA-Push ”btn_bg_color_hover =”#7d80 _size = ”32 ″ icon_color =”32 ″ ″ ″ icon_9 =”3 -icon-at-left”)( /vc_column)(vc_column width=”3/4″)(vc_column_text)

برای خرید و اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

(/vc_column_text)(/vc_column)(/vc_row)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز SLR Magic میکروپرایم 15mm/T3.5 مانت E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز SLR Magic میکروپرایم 15mm/T3.5 مانت E"، کلیک کنید.