لنز زایس Zeiss 21mm دست دوم

نمای کلی

لنز Zeiss 21mm f/2.8 Distagon برای کانن یک لنز فلزی فوق عریض با کارایی بالا و فوکوس دستی عالی است که برای اکثر دوربین‌های SLR، دیجیتال و فیلم در دسترس است.

لنز زایس 21 میلی‌متری f/2.8 که یک لنز با زاویه دید فوق‌العاده برای دوربین‌های Canon-mount EF است، دارای طراحی اپتیکال پیشرفته برای کنترل اعوجاج و تولید تصاویر واضح و تمیز با پرسپکتیو پویا است. مفهوم Distagon همراه با یک سیستم عنصر شناور برای عملکرد ثابت در سراسر محدوده فوکوس و پنج عنصر پراکندگی جزئی غیر معمول برای کنترل انحرافات رنگی برای افزایش وضوح و دقت رنگ استفاده می شود. برای به حداقل رساندن تابش خیره کننده و هاله، از یک پوشش ضد انعکاس پیشرفته ZEISS T* استفاده می شود تا از کار در شرایط نوری دشوار بهره مند شود.

طراحی فوکوس دستی با یک حلقه فوکوس لاستیکی برای کنترل دقیق و دقیق بر موقعیت فوکوس شما تکمیل شده است. علاوه بر این، لنزهای سری Milvus همچنین دارای سطح لنز فلزی آنودایز شده به همان اندازه زیبا و بادوام، همراه با ساختار تیتو و موم شده برای محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز زایس Zeiss 21mm دست دوم" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز زایس Zeiss 21mm دست دوم"، کلیک کنید.