لنز دست دوم کانن Canon 85mm

بررسی اجمالی

دومین لنز 85 میلی متری کانن یک لنز تله فوتو کوتاه با فاصله کانونی ثابت است که برای عکاسی پرتره طراحی شده است و به خاطر پرسپکتیو کمی فشرده اش شناخته شده است. حداکثر دیافراگم این لنز برابر با f/1.8 است که امکان جداسازی خوب سوژه از پس زمینه را فراهم می کند و برای استفاده با تکنیک های فوکوس گزینه بسیار مناسبی است. برای بهبود کنتراست و دقت رنگ، این لنز از پوشش Super Spectra استفاده می کند که بر روی هر یک از اجزای آن قابل مشاهده است و بازتاب را از سطوح داخلی لنز کاهش می دهد. علاوه بر این، موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک USM فوکوس سریع و بی صدا را تضمین می کند. فوکوس دستی نیز در هر زمان در دسترس است.

لنز 85 میلی متری کانن یکی از محبوب ترین و محبوب ترین لنزهای دنیای عکاسی است که برای عکاسی پرتره و عکاسی در فضای باز مناسب است. این لنز دارای فاصله کانونی 85 میلی متر و دیافراگم f/1.8 است که به شما امکان می دهد با عمق میدان کم و بوکه زیبا عکس بگیرید.

علاوه بر این، لنز 85 میلی متری کانن با فاصله کانونی ثابت، تصاویر شما را بسیار شفاف و با جزئیات بسیار بالا می کند. همچنین این لنز با داشتن فاصله کانونی مناسب به شما امکان می دهد با ضریب بزرگنمایی مناسب عکس بگیرید. به طور کلی، Canon 85mm یکی از بهترین لنزهای پرتره و فضای باز است که می توانید برای عکاسی استفاده کنید. اما توصیه می شود قبل از خرید این لنز در مورد ویژگی ها و عملکرد آن بیشتر تحقیق کنید.

  • یک لنز تله فوتو یا پرتره کوتاه با فاصله کانونی ثابت مناسب برای دوربین های مجهز به سنسور فول فریم و پایه EF کانن. اگر این لنز با دوربین های مجهز به سنسور برش (APS-C) استفاده شود، فاصله کانونی معادل 136 میلی متر به دست می آید.
  • حداکثر دیافراگم این محصول f/1.8 است که برای استفاده در شرایط کم نور مناسب است و کنترل خوبی بر عمق میدان فراهم می کند.
  • پوشش Super Spectra بر روی تمام اجزای این لنز برای به حداقل رساندن پدیده های شبح و شعله ور شدن و حفظ کنتراست و خنثی رنگ حتی در شرایط روشن استفاده شده است.
  • موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک (USM) فرآیند فوکوس سریع، بی صدا و دقیق را تضمین می کند. فوکوس دستی همیشه در دسترس است. این لنز در جلو نمی چرخد، بنابراین می توان از فیلترهای پلاریزه استفاده کرد.
  • دیافراگم 8 باله دایره ای Canon EF 85mm f/1.8 USM مناطق خارج از فوکوس را با کیفیت بالا محو می کند و برای استفاده از تکنیک های عمق میدان کم و فوکوس انتخابی ایده آل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم کانن Canon 85mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم کانن Canon 85mm"، کلیک کنید.