لنز دست دوم کانن Canon 50mm

بررسی اجمالی

لنز 50 میلی متری کانن دست دوم

لنز Canon EF 50mm f/1.4 USM با ابعاد کوچک 73.8 x 50.5mm (2.9 x 2 اینچ) و وزن کلی تنها 290 گرم (10.2 اونس) طراحی شده است. بنابراین حتی می توانید این لنز را در جیب خود قرار دهید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

طراحی اپتیکال این لنز دارای 7 المان در 6 گروه است که دو تای آن ها از شیشه با انکسار بالا ساخته شده اند. دیافراگم 8 تیغه 50 میلی متری f/1.4 Canon با استفاده از تکنیک های عمق میدان کم و فوکوس انتخابی، کیفیت فوکوس فوق العاده ای را ارائه می دهد. یک پوشش طیفی ویژه برای تمام اجزای لنز اعمال شده است تا به حداقل رساندن شعله ور شدن ناخواسته، بهبود کنتراست و طبیعی نگه داشتن رنگ ها هنگام کار در نور روشن. ناگفته نماند که پایه لنز فلزی است. درپوش لنز جلوی مدل E-58U 58 میلی متر است و درپوش جلوگیرنده گرد و غبار عقب نیز همراه محصول ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم کانن Canon 50mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم کانن Canon 50mm"، کلیک کنید.