لنز دست دوم کانن Canon 22mm F/2

نمای کلی

لنز 22 میلی متری F/2 کانن استفاده شده

لنز Canon EF-M 22mm f/2 STM یک لنز با زاویه متوسط ​​است که به طور انحصاری برای دوربین دیجیتال EOS M طراحی شده است و دارای فوکوس خودکار صاف و پیوسته با موتور پله ای داخلی و همچنین دیافراگم دایره ای هفت تیغه است. این لنز سبک وزن و به اندازه کافی کوچک است که می توان آن را در هر مکانی حمل کرد. همچنین دارای حداقل فاصله کانونی 5.9 اینچ (15 سانتی متر) و دیافراگم روشن f/2 است که عملکرد فوق العاده ای در نور کم ارائه می دهد.

لنز زاویه متوسط ​​دوربین دیجیتال EOS M به اندازه کافی سبک است که می‌توان آن را به همه جا حمل کرد
دیافراگم عریض f/2 با سنسور بزرگ EOS M به خوبی کار می کند تا عملکرد استثنایی در نور کم ارائه دهد.
عنصر کروی لنز وضوح بالا و کنتراست بالا را ارائه می دهد
برای فیلمسازان، موتور پله ای داخلی فوکوس خودکار پیوسته صاف و بی صدا را فراهم می کند
دیافراگم دایره ای هفت تیغه پس زمینه های با فوکوس نرم و حداقل فاصله فوکوس کوتاه فقط 5.9 اینچ (15 سانتی متر) را فراهم می کند و به شما امکان می دهد به سوژه های خود نزدیک تر شوید.
زاویه دید مورب 63 درجه و 30 دقیقه است
تنظیم فوکوس سیستم فوکوس داخلی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم کانن Canon 22mm F/2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم کانن Canon 22mm F/2"، کلیک کنید.