لنز دست دوم کانن Canon 17-85mm

نمای کلی

لنز استفاده شده Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM

لنز Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM یک لنز با زاویه دید عریض تا تله فوتو است که برای پایه Canon EF-S طراحی شده است. این فاصله کانونی گسترده به لطف استفاده از یک لنز غیرکروی دو طرفه ایجاد می شود که به کاهش اعوجاج و خطاهای کروی در تصویر کمک می کند و وضوح و وضوح آن را افزایش می دهد. پوشش Super Spectra همچنین فلر و شبح را کاهش می دهد تا کنتراست و دقت رنگ را بهبود بخشد. تثبیت کننده اپتیکال توانایی خنثی کردن لرزش دوربین را تا 3 استاپ دارد که هنگام عکاسی در نور کم یا عکاسی دستی مفید است. موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک USM نیز سریع، دقیق و بی صدا است. فوکوس دستی همیشه در دسترس است.

• لنز زوم استاندارد مناسب برای دوربین های مجهز به سنسور APS-C و پایه EF-S با فاصله کانونی 27.2-136 میلی متر.

• لنز غیر کروی دو جهته برای کاهش خطاهای کروی و اعوجاج. برای افزایش وضوح و دقت خروجی.

• پوشش Super Spectra روی هر عنصر این لنز برای جلوگیری از شبح و شعله ور شدن در شرایط نوری شدید و حفظ کنتراست و دقت رنگ استفاده شده است.

• یک لرزشگیر اپتیکال برای لنز Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM طراحی شده است که می تواند لرزش دوربین را تا 3 استاپ لغو کند. در نتیجه استفاده از این لنز در شرایط نور کم و یا در سرعت های شاتر پایین امکان پذیر خواهد بود.

• موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک USM عملیات فوکوس را سریع، دقیق و بی سر و صدا انجام می دهد. فوکوس دستی همیشه در دسترس است.

• دیافراگم 6 باله دایره ای کیفیت بالایی را در مناطق خارج از فوکوس ایجاد می کند و برای استفاده با تکنیک های فوکوس انتخابی و عمق میدان کم موثر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم کانن Canon 17-85mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم کانن Canon 17-85mm"، کلیک کنید.