لنز دست دوم کانن Canon 135mm F2L EF

نمای کلی

لنز دوربین Canon EF 135mm f/2L USM

لنز دوربین Canon EF 135mm f/2L USM با فاصله کانونی 135mm و حداقل نسبت کانونی f/2 با دیافراگم EF برای دوربین های Canon با سنسورهای فول فریم مناسب است. وزن این لنز 750 گرم است و روی دیافراگم آن از فیلترهای 72 میلی متری استفاده شده است. استفاده از لنزهای مختلف در دوربین های عکاسی این امکان را به سازندگان می دهد که بیشتر بر روی یک یا چند کاربرد خاص تمرکز کنند. تولید لنزهای خاص باعث کیفیت بالاتر لنزها و همچنین قیمت کمتر در مقایسه با لنزهای مشابه که کاربرد وسیع تری دارند، می شود.

بنابراین برای دسترسی به کیفیت بالاتر در عکاسی و فیلمبرداری از دوربین هایی استفاده می شود که قابلیت تعویض لنز را دارند. برخلاف دوربین های معمولی که قابلیت تعویض لنز را ندارند. از آنجایی که هدف از تولید چنین دوربین هایی کیفیت نهایی عکاسی نبود، هدف تنها ساخت دستگاهی ارزان قیمت بود که قادر به انجام هر نوع عکاسی باشد. اما در دوربین های قابل تعویض با لنز، برای هر نوع عکاسی خاص یک لنز اختصاصی وجود دارد تا بهترین نتیجه را بگیرید. انواع لنزهای معمولی عکاسی از نظر بزرگنمایی به دو دسته تقسیم می شوند. لنزهای پرایم یا ثابت و لنزهای زوم. لنزهای پرایم فاصله کانونی ثابتی دارند و معمولا سعی می کنند حداکثر کیفیت را در فاصله کانونی ثابت ارائه دهند. کیفیت تصویر لنزهای معمولی معمولاً بالاتر از انواع زوم است، اگرچه این نوع لنز فاقد انعطاف پذیری فاصله کانونی متغیر لنزهای زوم است و برای تغییر کادر باید فاصله بین دوربین و سوژه را تغییر دهید. از نظر طبقه بندی فاصله کانونی، لنزها به سه دسته واید، معمولی و تله تقسیم می شوند. لنزهای واید بیشتر برای عکاسی از مناظر طبیعی و دکوراسیون داخلی استفاده می شود. لنزهای معمولی بسته به عوامل دیگر کاربردهای متفاوتی دارند. انواع تله معمولا برای عکاسی در باغ وحش ها و برخی اهداف خاص استفاده می شود. البته انواع خاصی از لنزها مانند لنزهای ماکرو، لنزهای تیلت شیفت و لنزهای چشم ماهی وجود دارند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم کانن Canon 135mm F2L EF" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم کانن Canon 135mm F2L EF"، کلیک کنید.