لنز دست دوم نیکون Nikon 8-15mm fisheye

نمای کلی

لنز چشم ماهی 8-15 میلی‌متری نیکون یک لنز زوم چشم ماهی خلاق و متمایز است که برای دوربین‌های DSLR با فرمت FX طراحی شده است. در انتهای وسیع محدوده زوم، لنز یک میدان دید دایره ای ایجاد می کند که به تدریج کل کادر را تا انتهای طولانی محدوده فاصله کانونی پوشش می دهد. با زاویه دید استثنایی، طراحی اپتیکال از دو عنصر غیرکروی و سه عنصر پراکندگی بسیار کم برای کنترل انحرافات کروی و کروماتیک در سراسر محدوده زوم برای بهبود وضوح، وضوح و دقت رنگ استفاده می‌کند. همچنین، پوشش‌های نانوکریستالی و فوق یکپارچه برای سرکوب شعله‌ور شدن و هاله‌ها برای بهبود کنتراست در شرایط نور روشن اعمال شده‌اند.

مکمل ویژگی‌های اپتیکال متمایز، این لنز همچنین از یک موتور موج بی‌صدا استفاده می‌کند که فوکوس خودکار سریع، صاف و بی‌صدا را همراه با توانایی نادیده گرفتن فوکوس دستی در هر زمان فراهم می‌کند. یک دیافراگم الکترومغناطیسی نیز برای پایداری بیشتر در کنترل نوردهی در هنگام کار با سرعت عکسبرداری پیوسته بالاتر گنجانده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم نیکون Nikon 8-15mm fisheye" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم نیکون Nikon 8-15mm fisheye"، کلیک کنید.